Bikenet Forum Archive
April 24, 2014, 07:48:46 AM*

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
Advanced search  
Pages: [1]   Go Down
Send this topic Print
Author Topic: Μεγάλη μηχανή απ' ευθείας...  (Read 2461 times)
NLS
Μέλη

Offline Offline

Posts: 337


View Profile WWW
« on: October 10, 2002, 08:50:48 AM »

Θα ήθελα το σχόλιο σας για ένα φαινόμενο που παρατηρείται, όχι μεν ο κανόνας, αλλά με \"καλό\" ποσοστό επί του συνόλου.

Η αγορά \"μεγάλης\" μηχανής, χωρίς την αυτονόητη από τους παλιότερους \"κλιμάκωση\". Έχουμε μάλιστα και παραλαγές.

- Αγορά 600+ cc από... τίποτα. Και on-off (βαριές και μεγάλες) και sport παραλαγές (πολλά γκάζια).

- Αγορά μεγάλης μετά από παπί ή σκούτερ.

- Αγορά μεγάλης μετά από παπί ή σκούτερ για χρόνια και παπί ή σκούτερ για μήνες.

- Σε μεγάλη ηλικία, σε μικρή ηλικία. Τι είναι χειρότερο; Ο 18-τσακ με το νέο TDM900 ή ο 58-και-βλέπουμε με το varadero μετά από σκούτερ 125 για 8 μήνες;

κ.α.

Για σχολιάστε. Διαχωρίζετε τις περιπτώσεις; Έπρεπε να υπάρχει κάποια κλιμάκωση; Έπρεπε να επιβάλεται;

Smiley                    
Logged

NLS
Black Adder
Μέλη

Offline Offline

Posts: 187


View Profile WWW
« Reply #1 on: October 10, 2002, 09:55:06 AM »

Πιστεύω πως μια καλή διαδικασία \"εξέλειξης\" είναι η εξής:

Αυτόματο 50άρι ή παπί για κάνα δύο χρόνια (στο δρόμο όχι στο γκαράζ) - Ηλικία 18-20
Παπί <125cc για άλλα 2 χρόνια, μέχρι τα 22.
Μετά πάς μέχρι 400cc που είναι αρκετά για ότι χρήση θές εντός πόλης.
Αν τη μηχανή τη θές και για άλλα πράγματα εκτός από το να πηγαίνεις στη δουλειά, μάλλον δεν θα αντέξεις να έχεις 400άρι όλη σου τη ζωή οπότε μετά από μια 5ετία το πολύ (και αφού έχεις μαζέψει και τα ανάλογα χρήματα) πάς σε κάτι μεγαλύτερο.

Εγώ πάντως αυτό έκανα...

Ο κολλητός θέλει να πάρει κατ\'ευθείαν 600άρι supersport και έχει οδηγήσει μόνο ποδήλατο και αυτό όταν ήταν 5 χρονών στο πάρκο...¶ντε να τον πείσεις ότι στο δρόμο τα πράγματα διαφέρουν λίγο, και ότι χρειάζεται πρώτα να μάθεις να κυκλοφορείς με χαμηλή ταχύτητα ανάμεσα σε άλλους και μετά να αρχίζεις να το πλακώνεις...

Το σίγουρο είναι ότι δεν θα πρότινα σε κανέναν να αγοράσει κατ\'ευθείαν μηχανή (πόσο μάλλον καινούρια μηχανη) χωρίς να έχει οδηγήσει κάτι μικρότερο, και  αυτό γιατί...
Όλοι πέφτουν κάποια στιγμή, και συνήθως αυτή η στιγμή είναι στην αρχή. Οπότε καλό είναι να πέσεις με 30χ/α παρα με 80(και λίγα λέω); και με το μεταχειρισμένο παπί παρά με την καινούρια CBR600 της οποία τα fering κάνουν όσο το προαναφερθέν παπί....α...πονάει και λιγότερο.
Επίσης μέχρι να μάθει κανείς να οδηγεί σωστά (αλλαγές ταχυτήτων, ύψος στροφών κλπ) θα σκίσει το μηχανάκι...άρα καλύτερα να σκίσιε το σκισμένο παρά το καινούριο.                    
Logged

How Fortunate The Man With None...
odd
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3187


View Profile
« Reply #2 on: October 10, 2002, 12:33:45 PM »

Το θέμα \"Μεγάλη μηχανή απ\' ευθείας...\" μετακινήθηκε από το section \"Ιστορίες - Εμπειρίες\" στο παρόν. Παρότι το κείμενο του NLS αποτελεί προβληματισμό, έχει περισσότερη σχέση με το θέμα \"οδήγηση\" και λιγότερη με την περιγραφή κάποιας προσωπικής εμπειρίας.                    
Logged

wild is the wind..[/color]
gioukio
Μέλη

Offline Offline

Posts: 239


View Profile WWW
« Reply #3 on: October 10, 2002, 03:21:05 PM »

Όπως συμβαίνει στα περισσότερα ζητήματα οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα και ο κανόνας κάνει ακόμα πιο λαμπρές και απαραίτητες τις εξαιρέσεις.

Σίγουρα η κλιμάκωση σε κυβισμό, είδος μηχανής και πειραματισμούς στην οδήγηση είναι ο πιο φυσιολογικός και ομαλός δρόμος αλλά όλα αυτά χωρίς τον ξενοδόχο (βλέπε οδηγό) είναι απλώς θεωρία.
(Τί να το κάνω, όταν και με ένα παπί μπορείς να οδηγείς δολοφονικά και με ένα τέρας συνετά...). ¶ν σου αρέσει και την ψάχνεις με την οδήγηση και τη μηχανή σου θα βρεις τον τρόπο ακόμα και αν είναι η πρώτη σου και είναι μεγάλη.

Εγώ πάντως ακόμα θυμάμαι και γελάω, τον ιδιοκτήτη του συνεργείου που μου πούλησε τελικά την πρώτη (και τελευταία ως τώρα μηχανή μου) που αρνιόταν να μου τη δώσει λέγοντας : είναι η πρώτη σου, είναι μεγάλη για σένα, είναι ψηλή, εγώ δεν στην πουλάω γιατί θα σκοτωθείς και θα έχω τύψεις, πάρε κάτι άλλο κτλ...κτλ...Τελικά το χρήμα στάθηκε ισχυρότερο κίνητρο και μπρος σε αυτό οι τύψεις του πήγαν ένα μικρό περίπατο.... Cool                    
Logged

τα ταξίδια γίνονται κτλ....ποιός τη θυμάται την υπογραφή μου....α, ρε μήτσεμ πάω να ξαναδιαβάσω μίλλερ...[/size][/font]
AKIRA-1100
Akira_tsoureki
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1033


View Profile WWW
« Reply #4 on: October 10, 2002, 03:30:22 PM »

Quote
Όπως συμβαίνει στα περισσότερα ζητήματα οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα και ο κανόνας κάνει ακόμα πιο λαμπρές και απαραίτητες τις εξαιρέσεις.

Σίγουρα η κλιμάκωση σε κυβισμό, είδος μηχανής και πειραματισμούς στην οδήγηση είναι ο πιο φυσιολογικός και ομαλός δρόμος αλλά όλα αυτά χωρίς τον ξενοδόχο (βλέπε οδηγό) είναι απλώς θεωρία.
(Τί να το κάνω, όταν και με ένα παπί μπορείς να οδηγείς δολοφονικά και με ένα τέρας συνετά...). ¶ν σου αρέσει και την ψάχνεις με την οδήγηση και τη μηχανή σου θα βρεις τον τρόπο ακόμα και αν είναι η πρώτη σου και είναι μεγάλη.

Εγώ πάντως ακόμα θυμάμαι και γελάω, τον ιδιοκτήτη του συνεργείου που μου πούλησε τελικά την πρώτη (και τελευταία ως τώρα μηχανή μου) που αρνιόταν να μου τη δώσει λέγοντας : είναι η πρώτη σου, είναι μεγάλη για σένα, είναι ψηλή, εγώ δεν στην πουλάω γιατί θα σκοτωθείς και θα έχω τύψεις, πάρε κάτι άλλο κτλ...κτλ...Τελικά το χρήμα στάθηκε ισχυρότερο κίνητρο και μπρος σε αυτό οι τύψεις του πήγαν ένα μικρό περίπατο.... Cool

ενω θα μπουρουσε να πει απλα \"ειναι ασηκωτη\" και θα χε τη συνειδηση του ησυχη
απλη κι αναμενωμενη κακια και για να μη νιωθω ασχετος με το πρoς συζητηση θεμα,λεω, η πρωτη μου μηχανη (=KAWASAKI) ηταν 750                    
Logged

επειδη πλησιαζει ο καιρος επαναφερω το αγωνιστικο μου αβαταρ
duckMan
Μέλη

Offline Offline

Posts: 481


View Profile WWW
« Reply #5 on: October 10, 2002, 03:48:17 PM »

Επειδή δεν έχω τίποτα τρομερά ουσιώδες να πώ και επειδή η εμπειρία μου στο θέμα είναι απο πρακτικης πλευράς μηδαμινή (... κατέχω δίπλωμα 6 μήνες και μοτο 4) θα μεταφέρω απλώς το τι έκανα εγώ.

 Είχα αποφασίσει εξαρχής σε καινούργιο 100αρι παπί και όχι σε κάτι μεγαλύτερο (όπως μου συνιστούσαν όλοι). Αν και γνωρίζω και συμφωνώ με πολλά απο τα επιχειρήματα για την αγορά απευθείας \"μεγάλης\" μηχανής οι λόγοι για τους οποίους δεν το έκανα είναι οι ακόλουθοι:

Ο πρώτος λόγος ήταν η ευκολία χρήσης σε συνάρτηση με την ανύπαρκτη εμπειρία μου.

Ο δεύτερος λόγος ήταν οτι ένα παπί κουμαντάρεται πολύ πιο εύκολα απο έναν ανίδεο (σαν και μένα) απο μία μεγαλύτερη μηχανή

Τέλος με μία μεγαλύτερη θα είχα πιστεύω πολύ μεγαλύτερο άγχος στον δρόμο, και αυτό είναι κάτι το οποίο θα ήταν ικανό να με οδηγήσει να παράτήσω και τη μηχανή και το οδήγημα αυτής.

Τώρα βέβαια θέλω να το αλλάξω, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία....

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ανταλλαγή KAWA KAZE-R 115cc με HONDA CB400SF  

 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:                    
Logged

Ειναιαι ΜΠΖΙΛΗΗΗ ΜΠΟΛΥΥΥ ΜΠΖΙΛΛΗΗΗ η ζαχαρή του ΜΠΑΝΤΕΛΗ
Juf
Μέλη

Offline Offline

Posts: 317


View Profile WWW
« Reply #6 on: October 10, 2002, 04:42:03 PM »

Σε κάποιο παλαιότερο post κάποιος τόνιζε συνεχώς \"να έχετε μυαλό όταν οδηγείτε\". Νομίζω ότι είναι η πεμπτουσία στην οδήγηση μηχανής. Από εκεί και έπειτα η κλιμάκωση είναι κάτι καλό αλλά ο οδηγός είναι ο κυρίαρχος των καταστάσεων.

Αυτά γενικά. Η προσωπική μου εμπειρία είναι λίγο ανάποδη. Πάντα ήθελα μηχανή και ποτέ δεν είχα λεφτά να πάρω. Τελικά την απέκτησα αρκετά μεγάλος (μονοκύλινδρο 650) έχοντας μόνο περιστασιακή εμπειρία από μικρά μηχανάκια.

Όταν πήγα να την παραλάβω θυμάμαι ότι ήμουν λίγο χ....μενος αλλά μόλις ανέβηκα όλα κύλησαν μόνα τους. Σοβαρό ατύχημα δεν έχω πλην μιας μαλακίας που καμία σχέση δεν είχε με το ότι μου έπεφτε μεγάλη η μηχανή και τέτοια.

Από την άλλη έχω συγκεκριμένους φίλους και φίλες που τους συμβούλεψα να ξεκινήσουν από πιο χαμηλά. Παίζει ρόλο και η σωματική διάπλαση. Αν είσαι μικρόσωμος πρέπει να αναπτύξεις ειδική τεχνική για να ελέγξεις ένα μηχανάκι που σου πέφτει μεγάλο (από πλευράς όγκου). Αυτό δεν γίνεται με την πρώτη. Αν δεν έχεις ένα πρωταρχικό αίσθημα ελέγχου που πας;

Αυτά τα ολίγα.                    
Logged

Δέχομαι προτάσεις.....
[MNP]
In Memoriam
Μέλη

Offline Offline

Posts: 361


View Profile WWW
« Reply #7 on: October 14, 2002, 05:31:18 PM »

Ας προσφέρω το παράδειγμα του κ. Paladin…

Κατευθείαν CBR 600 και στο καπάκι GSXR 1000…
Και το παλικάρι πάει μια χαρά...

Απλούστατα... τα πάντα είναι θέμα παιδείας και επιθυμίας να μάθεις..                    
Logged

where there is a wheelie...
...there is a way
PALADIN
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1158


View Profile WWW
« Reply #8 on: October 15, 2002, 03:35:17 PM »

Na simfoniso kai na euxaristiso ton poli agapito mou filo [MNP] gia ta kala tou logia... Thelo na euxaristiso ton skinotheti kai ton paragogo kai na afieroso auto to vraveio stous....eeeeee....sorry parasirthika... Nai re paidia... sigoura ta panta ksekinane apo to ti kouvalaei kathenas mesa sti kefala tou... Ego eixa na odigiso podilato apo tin 4i dimotikou... kapoia stigmi otan egina 18 pira kai ena diploma mixanis etsi gia na iparxei..to pos to pira enas theos kserei...kai vrika ton eauto mou prin 10 mines mano se ena kainourgio CBR600F....Ok.. den iksera ti itan mixani, den iksera ti itan dikiklo gkazi, den iksera stripsimo.....den iksera oute kan na allazo taxitites... ALLAAAAAAA, isorropia ipirxe... otan matheis podilato oti dikiklo apo ekei kai pera ipoferetai, eixa mialo.. anevika sti mixani.. eida pou eleutheronei o simplektis kai siga siga ksekinaga... mou esveine poli stin arxi alla mesa se mia vdomada xoris na rimakso to mixanaki ematha na ksekinao, na allazo taxitites, na topothetoume sto dromo... kai meta opos eipe kai o filos [MNP] einai thema mathisis.....moias kai to gorgon kai xarin exei..ta eskasa, kati sxoles apo do, kati club apo kei kati voltes se pistes kai europaiki nootropia ton allon odigon giro mou....den ithele poli... kai na tora na  eimai pali sti sinexi diadikasia tou mathaino...os koulos pou eimai, me ena gsxr1000....

Simperasma: Otan kapoios agorazei megali mixani ap\'eutheias prepei na exei sto mialo tou mono 2 pragmata
1) Den iparxei perithoreio gia lathos....lathos = injury, destruction of property
2) To gkazi gliko stin eutheia alla me metro stis strofes giati mporei ena ginei to 1).
3) Sevomaste tous pantes giro mas gia na mas sevastoun kai autoi....

Autaaaaaa.....kai na po tin prosopiki mou alitheia pisteuo (tora den ksero kata poso tha isxie auto stin ellada) alla mia mixani san to cbr600f4 einai ena ekpliktiko all-rounder, filiko kai apsogo se antapokrisi... Se voithaei na xtiseis xaraktira anavati, kai ekei pou tha eniothes poli volika se ena 400ari sou dinei to perithorio na exeis kai to kati parapano....Tha to sinistousa anepifilakta se kathe mialomeno anthropo gia proti mixani                    
Logged

Θέλω να στρίβω όπως ο VHS
Θέλω να γίνω γρήγορος όπως ο γιμγιμ
Θέλω να γίνω όμορφος όπως ο μπιφτεκ
Θέλω ΙΤΑΛΙΚΟ όπως ο βαθυλάκκος

Ζητάω πολλά?
DrConny
Μέλη

Offline Offline

Posts: 94


View Profile
« Reply #9 on: October 22, 2002, 02:22:28 PM »

Epeidi to thema einai megalo kai poli simantiko, na tolmiso na topothetitho kai ego...
Prosopika apo 5 xronia scooteraki 50 cc ( beta ark ydropsikto to 97 itan to pio grigoro poy mporousa na vro kai me diskoys mpros-piso) metapidisa ton ioulio toy 2002 se KTM LC4 . Apo tin mikri mou mexri tora empeiria aytou toy almatos proerxetai kai i ypografi (blepe parakato). Otan to estrosa theorisa oti pleon me lene Van den Bosch ( den ksero an to grafo sosta) me apotelesma na agkaliaso mia kolona stin amalias  :shock: ( eytixos mono ena stravo timoni kai vasi timoniou kai oute gratzounia sto kefali mou h allou).  Meta apo ayto to schock tha elega oti exei na kanei me ti myala koyvalas sto kefali sou.
Bebaia protou agorasei kaneis mixani megali prepei na eksetasei kai to poso sygxorei i mixani toy ektos apo to poso frenarei (poli simantiko stin arxi pou den ksereis ti tha pei frenaro me taxytites). Meta mporei na psaksei  kaneis to poso kanei ta 0-100.  telos, nomizo oti den prepei kai na fovatai kaneis ypervolika giati tha tin kanei tin mal..... alla na min pesei kai sto diko mou sfalma.  Koinos min kolonete alla valte kai arketi logiki sto deksi xeri!!!


Polla egrapsa ee??? sorry.                    
Logged

Απο όλα τα μπάρ του κόσμου έπρεπε να μπεί στο δικό μου....
due
Μέλη

Offline Offline

Posts: 225


View Profile WWW
« Reply #10 on: November 18, 2003, 02:46:35 AM »

Τι με έπιασε τώρα και ξεθάβω παλιά θέματα..... Εγώ πάλι μετά από περιστασιακή χρήση παπιών στην εφηβεία αποφάσισα στα 21 να βγάλω δίπλωμα απεριορίστων και τώρα να πάρω τη πρώτη μου μηχανή, ένα Kawa ZXR400.... Έχοντας υπόψην την ιδιοσυγκρασία μου, την Αγγλική άσφαλτο,την ευκολία σχολών και club για εκμάθηση και την πολιτισμένη συμπεριφορά των οδηγών εδώ απέναντι στις μηχανές....Θα ήθελα πολύ να ξεκινούσα αρμονικά και σταδιακά αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα....  
Logged

Everyone dies....Not everyone really lives...
_DaGaD_
Newbie

Offline Offline

Posts: 15


View Profile WWW
« Reply #11 on: November 18, 2003, 03:05:10 AM »

Άλλοι γενιούνται οδηγοί και άλλοι γίνονται..

yeah! me psonio!

Επίσης συμαντικό είναι να ξεπερνάει ο οδηγός τα όρια της μηχανής κι όχι η μηχανή τα όρια του οδηγού.
Logged

Σημασία δεν έχει πως παει, αλλα πως το πας.
tifozif1
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1158


View Profile WWW
« Reply #12 on: November 18, 2003, 07:42:40 AM »

Όλα είναι θέμα παιδείας .....

Αν ξέρεις τι/ποιος είσαι, έχεις το μυαλό μέσα στο κεφάλι σου (και αυτό μέσα στο κράνος); και ξέρεις από κυκλοφοριακή αγωγή μπορείς να ξεκινίσεις και απο 2500 κυβικά. Σιγα μην φτάσει κάποιος τα 60 για να συμπληρώσει τα "ενσημα" να πάρει Χαγιαμπουσα.

Φιλαράκι έχοντας κυκλοφορήσει για 1 1/2 χρόνο με παπί 50cc και αυτό πριν 10 χρόνια, αποφάσισε μια μέρα ότι θέλει TDM 850. Και από κουτίς, έγινε τσαντακιας. Ακόμα βέβαια το μαθένει το μηχάνημα αλλά δεν κινδύνευσε μέχρι τωρα. Μερικοί από τον κύκλο του τον είπαν "χαρο" για αυτήν την αλλαγή του. Εγω ξέρω ότι οι πιο πολλοί "χαροι" κυκλοφορούν/αδιαφορούν με κακοσυντηρυμένα παπιά και σκουτερς.

 
Logged

Astroman
PhotoMods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3164


View Profile WWW
« Reply #13 on: November 18, 2003, 08:39:00 AM »

to Mualo tha se sosei an erxisoun kai glistrane sthn alexadras oi 100+maniasmenoi ippoi ton supersport kai superbikes??? an den exeis thn empiria apo mikroteres mhxanes ta pragmata tha einai diskola.... H motosikletisth pedia kai epiria einai enas pirgos gia na ftaseis sthn korhfh tou prepei na xekinisis apo polu xamila...


Anabaths #1

50ri - 125cc/250cc  - 400cc/600cc -  750/900/1000+cc

Anabaths #2

50cc (isos) - 125cc(isos) - 900-1000+cc

o anabaths 1 exei mia epiria toulaxiston 4 eton pano se 2 troxous kai sigoura exei sinithisei thn ipodinamh. O anabaths 2 pithanotata na metra 1xrono kai pithanotata na mhn exei axiopisei  oute to 70% ths motosiketas tou...


my2cents
Logged

tifozif1
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1158


View Profile WWW
« Reply #14 on: November 18, 2003, 08:58:42 AM »

Quote
to Mualo tha se sosei an erxisoun kai glistrane sthn alexadras oi 100+maniasmenoi ippoi ton supersport kai superbikes???
Αν έχεις το μυαλο σου στην θέση του δεν πρόκειτε να σου γλυστρισουν οι 100+ ίπποι στην Αλεξαντρας. Την εμπειρία την αποκτά κάποιος σιγά σιγα και δεν έχουν να κάνουν τα κυβικά.

Και μην μου πεις ότι το TDM αν θες δεν πάει σαν παπι/σκουτερ 100/125cc ή σαν 400/600 ή σαν TDM. :2guns:  
ή ότι το παπί των 100cc στα χέρια ενός άσχετου δεν γίνεται "χαρος" :2guns:

Μίλησε κανείς ότι πρέπει το μηχανημα από την πρώτη στιγμή να πηγένει 100% Huh Ένας αναβάτης στριτάς R1 που δεν έχει καβαλήσει ποτέ του ΟΝ/ΟFF θα πάει ποτέ ένα XR enduroβολτα στο 100% από την πρώτη μέρα επέιδή έχουν 100 άλογα διαφορά?? Σιγά σιγά και με το μαλακό.

Για σύνελθε...  :2guns:  :2guns:  
Logged

Alki_Viades
Μέλη

Offline Offline

Posts: 157


View Profile WWW
« Reply #15 on: November 18, 2003, 09:26:03 AM »

Τρια πραγματα πιστευω μετρανε σ'αυτη τη (μοτοσυκλετιστικη) ζωη:

α) Τι μηχανη καβαλας
β) Ποσο μυαλο κουβαλας στο κεφαλι σου
γ) Σε τι συνθηκες οδηγας

Τα πρωτα δυο παιζουν κατα περιπτωση. Ενας οδηγος που δεν εχει συναισθηση του τι κανει και τι ευθυνη κουβαλαει για τον ευατο του και τους γυρω του θα ειναι για παντα επικινδυνος.

Το τριτο ειναι αυτο που κανει τη διαφορα στην Ελλαδα: με δρομους γεματους παγιδες, οδηγους χωρις οδηγικη παιδεια και χωρις σωστο ελεγχο απο την πολιτεια, η αποκτησει πειρας ειναι τελικα το μονο που θα σε σωσει απο βεβαιες συμφορες.

 :shifty:
« Last Edit: November 18, 2003, 09:30:08 AM by Alki_Viades » Logged
Alki_Viades
Μέλη

Offline Offline

Posts: 157


View Profile WWW
« Reply #16 on: November 18, 2003, 09:28:25 AM »

Εναλλακτικη θεωρια:

Τρια πραγματα πιστευω μετρανε σ'αυτη τη (μοτοσυκλετιστικη) ζωη, τα εξης δυο:

Η τυχη.

 :blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:
 
Logged
Astroman
PhotoMods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3164


View Profile WWW
« Reply #17 on: November 18, 2003, 04:52:33 PM »

Quote
Quote
to Mualo tha se sosei an erxisoun kai glistrane sthn alexadras oi 100+maniasmenoi ippoi ton supersport kai superbikes???
Αν έχεις το μυαλο σου στην θέση του δεν πρόκειτε να σου γλυστρισουν οι 100+ ίπποι στην Αλεξαντρας. Την εμπειρία την αποκτά κάποιος σιγά σιγα και δεν έχουν να κάνουν τα κυβικά.

Και μην μου πεις ότι το TDM αν θες δεν πάει σαν παπι/σκουτερ 100/125cc ή σαν 400/600 ή σαν TDM. :2guns:  
ή ότι το παπί των 100cc στα χέρια ενός άσχετου δεν γίνεται "χαρος" :2guns:

Μίλησε κανείς ότι πρέπει το μηχανημα από την πρώτη στιγμή να πηγένει 100% Huh Ένας αναβάτης στριτάς R1 που δεν έχει καβαλήσει ποτέ του ΟΝ/ΟFF θα πάει ποτέ ένα XR enduroβολτα στο 100% από την πρώτη μέρα επέιδή έχουν 100 άλογα διαφορά?? Σιγά σιγά και με το μαλακό.

Για σύνελθε...  :2guns:  :2guns:
file mou eeis odigisei pote R1,Blade h GSXR1000 stous athinaikous dromous!HuhHuhHuhHuhHuh
Logged

Astroman
PhotoMods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3164


View Profile WWW
« Reply #18 on: November 18, 2003, 04:52:39 PM »

Quote
Quote
to Mualo tha se sosei an erxisoun kai glistrane sthn alexadras oi 100+maniasmenoi ippoi ton supersport kai superbikes???
Αν έχεις το μυαλο σου στην θέση του δεν πρόκειτε να σου γλυστρισουν οι 100+ ίπποι στην Αλεξαντρας. Την εμπειρία την αποκτά κάποιος σιγά σιγα και δεν έχουν να κάνουν τα κυβικά.

Και μην μου πεις ότι το TDM αν θες δεν πάει σαν παπι/σκουτερ 100/125cc ή σαν 400/600 ή σαν TDM. :2guns:  
ή ότι το παπί των 100cc στα χέρια ενός άσχετου δεν γίνεται "χαρος" :2guns:

Μίλησε κανείς ότι πρέπει το μηχανημα από την πρώτη στιγμή να πηγένει 100% Huh Ένας αναβάτης στριτάς R1 που δεν έχει καβαλήσει ποτέ του ΟΝ/ΟFF θα πάει ποτέ ένα XR enduroβολτα στο 100% από την πρώτη μέρα επέιδή έχουν 100 άλογα διαφορά?? Σιγά σιγά και με το μαλακό.

Για σύνελθε...  :2guns:  :2guns:
file mou eeis odigisei pote R1,Blade h GSXR1000 stous athinaikous dromous!HuhHuhHuhHuhHuh
Logged

Astroman
PhotoMods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3164


View Profile WWW
« Reply #19 on: November 18, 2003, 04:52:47 PM »

Quote
Quote
to Mualo tha se sosei an erxisoun kai glistrane sthn alexadras oi 100+maniasmenoi ippoi ton supersport kai superbikes???
Αν έχεις το μυαλο σου στην θέση του δεν πρόκειτε να σου γλυστρισουν οι 100+ ίπποι στην Αλεξαντρας. Την εμπειρία την αποκτά κάποιος σιγά σιγα και δεν έχουν να κάνουν τα κυβικά.

Και μην μου πεις ότι το TDM αν θες δεν πάει σαν παπι/σκουτερ 100/125cc ή σαν 400/600 ή σαν TDM. :2guns:  
ή ότι το παπί των 100cc στα χέρια ενός άσχετου δεν γίνεται "χαρος" :2guns:

Μίλησε κανείς ότι πρέπει το μηχανημα από την πρώτη στιγμή να πηγένει 100% Huh Ένας αναβάτης στριτάς R1 που δεν έχει καβαλήσει ποτέ του ΟΝ/ΟFF θα πάει ποτέ ένα XR enduroβολτα στο 100% από την πρώτη μέρα επέιδή έχουν 100 άλογα διαφορά?? Σιγά σιγά και με το μαλακό.

Για σύνελθε...  :2guns:  :2guns:
file mou eeis odigisei pote R1,Blade h GSXR1000 stous athinaikous dromous!HuhHuhHuhHuhHuh
Logged

stabak
Μέλη

Offline Offline

Posts: 121


View Profile WWW
« Reply #20 on: December 03, 2003, 10:07:40 AM »

Όσοι χρησιμοποιούν το επιχείρημα "μυαλομένος"να ξέρετε ότι αυτό σχετίζεται άμεσα με την "ηλικία"="εμπειρία" και περαν των συνθηκών η στιγμιαία απόφαση πάνω στην οδήγηση γίνεται σε δέκατα. Ποιός από εσάς/εμένα μπορεί να πει με σιγουριά ότι είναι "μυαλομένος" όταν ξεπερνάει τα 100χλμ στους ελληνικούς δρόμους με την σχετική άσφαλτο, σήμανση κλπ κλπ. Πιστεύω κανείς! Η αφηρημένη έννοια "μυαλομένος" δεν υφίσταται οπότε παίζει ρόλο η "εμπειρία" με την έννοια "καλύτερη απόφαση/καταλληλότερη στιγμή". Συν την φυσική κατάσταση του καθενός. Η χαζή πτώση μου με ένα παπί πριν 17 χρόνια με εδίδαξε κάτι όταν η μηχανή ισούταν με τσαντάκια. όχι τώρα που όλοι μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες από παντού περί οδηγικής συμπεριφοράς. Ακόμη όμως και τώρα για να οδηγήσεις με ασφάλεια πρέπει να περάσεις κάποια στάδια. Είτε είναι CSS αυτό έιτε αυτοδίδακτος (που στην τελική είμαστε όλοι). Το γκάζι είναι γλυκό και ευτυχώς που δεν το είχα στα νιάτα μου... Υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά το ερώτημα είναι τι θα κάνατε αν το παιδί σας ερχόταν και σας έλεγε Μπαμπά/Μαμά θέλω να πάρω ένα 600ρι στα 18του? Εγώ θα έλεγα ΌΧΙ  
Logged

bash#: whoamI
tifozif1
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1158


View Profile WWW
« Reply #21 on: December 03, 2003, 10:33:31 AM »

Quote
file mou eeis odigisei pote R1,Blade h GSXR1000 stous athinaikous dromous!HuhHuhHuhHuhHuh
Sorry Αστρο.... Τώρα είδα το ποστ.

Έχω οδηγήσει 748 στους αθηναικούς δρομους (τότε είχα ένα ΝΧ250) , οχι R1, Fireblade η GSXR100, όπως επείσης ένα Suzuki GSM 550 (Katana) σε πολύ μικροτερη  ηλικία (επαρχία όχι Αθηνα - τότε είχα Kreidler 70+ cc) το οποίο με φόβησε μόνο στο ξεκίνημα/σταμάτημα λόγου βάρους.

(Να είναι καλά το παλικάρι που φαντάρος τότε μου είχε αφήσει τα κλειδιά να το πηγένω καμια βόλτα που και που για να μην το "φαει" η ακινησία)
Logged

V4+2R
Μέλη

Offline Offline

Posts: 737


View Profile WWW
« Reply #22 on: December 03, 2003, 12:09:53 PM »

Quote
λεω, η πρωτη μου μηχανη (=KAWASAKI) ηταν 750
μήπως ήθελες να γράψεις ... ο πρωτος μου στραγαλοκόφτης (=KAWASAKI) ηταν 750?Huh?

στο θέμα τώρα... η κλιμάκωση είναι μονόδρομος.

ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα 130 άλογα είναι ψωμοτύρι ακόμα και απο κατασκευαστές πλυντηρίων....

 :whistling1:  
Logged

Καλές Βόλτες,
Ν.
Markos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 598


View Profile WWW
« Reply #23 on: December 03, 2003, 12:38:21 PM »

...μηπως νομιζει κανεις οτι το να οδηγει παπι προσφερει καποιου ειδους εμπειρια σε σχεση με τη μεταγενεστερη αποκτηση μεγαλης μοτο?
...τα παπια και τα σκουτερ ειναι πολυ επικινδυνα μηχανακια και σαφεστατα για καποιον αρχαριο ειναι προτιμοτερο να παρει ενα klr 250 η κατι αναλογο αν θελει..
...απο κει και περα ειναι θεμα του καθενος
...αν θες να μαθεις να οδηγας πρεπει να σκεφτεσαι και να μαζευεις εμπειρια με την τριβη σου πανω στο αντικειμενο...λογικο ειναι καποιος τελειως αρχαριος οταν παρει ενα 1000αρι να ειναι πιο ευκολο να παθει ζημια και να χτυπησει...
...αλλα δεν πιστευω και στην κλιμακωση απαραιτητα...σιγα μη χρειαζεται 15 χρονια και 15 μηχανακια για να μαθεις να οδηγας...
...αυτα ειναι μαλακιες...
...αποφαση θελει και μετα υπομονη για να μαθεις και να αποκτησεις αερα...επισης να κανεις παρεα με ατομα που ξερουν 5 πραγματα για να παιρνεις και καποιες σωστες κατευθυνσεις
...αλλα σε καμμια περιπτωση δε δεχομαι οτι καποιος που οδηγαει 5 χρονια παπι εχει εμπειρια στη μοτοσυκλετα...ημαρτον ρε παιδια...εμπειρια στις κυκλοφοριακες συνθηκες αποκταω και με τα ποδια ετσι...μην τα σαλαμοποιουμε ολα!
Logged

τζιφος
chroulis
Μέλη

Offline Offline

Posts: 93


View Profile WWW
« Reply #24 on: December 03, 2003, 01:10:26 PM »

Σημαντικό ρόλο κατά τη γνώμη μου έχει το κατά πόσο ενδιαφέρεσαι να μάθεις. Γνωρίζω κάποιους που έχουν χρόνια μοτοσυκλέτα και δεν ξέρουν βασικά πράγματα. Από εμπειρία έχουν μάθει να επιβιώνουν σε μία συγκεκριμένη διαδρομή! Σπίτι - δουλέιά.

   Όταν μιλάμε όμως για μοτοσυκλετιστές δεν συμπεριλαμβάνουμε φαντάζομαι την παραπάνω κατηγορία. Αυτοί είναι χρήστες μοτοσυκλέτας.

   Εμείς εδώ είμαστε μοτοσυκλετιστές και μας ενδιαφέρει το αντικείμενο αυτό και γι'αυτό σπαταλάμε το χρόνο μας σε αυτό το site. Όλοι θέλουμε να μάθουμε να οδηγούμε σωστά, να βελτιώσουμε τα μηχανάκια και κυρίως τους εαυτούς μας.

   Kαταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι δεν έχει τόση σημασία το τι θα αγοράσει κάποιος για πρώτη μοτοσυκλέτα (αποκλείωνται ακρότητες!); αλλά το πόσο τον ενδιαφέρει η μοτοσυκλέτα, αν έχει την ωριμότητα και την υπομονή να μάθει να οδηγεί σωστά και με ασφάλεια.

   Αυτό που μένει σε εμας ως χρέος είναι να βοηθήσουμε τον οποιοδήποτε θέλει να μυηθεί σε αυτό τον κόσμο με τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας. Μόνο έτσι θα μπορέσει και αυτός να μας βοηθήσει με τις εμπειρίες του αργότερα. Kαι μην νομίζει κανείς ότι γνωρίζει αρκετά, δεν του χρειάζονται άλλα. Προσωπικά όσα περισσότερα μαθαίνω τόσο περισσότερα κενά και ελλείψεις αισθάνομαι να έχω. Τόσο γνωρίζω καινούργια πράγματα, διευρύνονται οι ορίζοντες μου και μου δημιουργούνται απορίες.

   Kαι ας μην ξεχνάμε ότι αυτούς που βοηθάμε τους συναντάμε καθημέρινα στο δρόμο μας.  
Logged
stabak
Μέλη

Offline Offline

Posts: 121


View Profile WWW
« Reply #25 on: December 03, 2003, 01:29:36 PM »

Quote
...μηπως νομιζει κανεις οτι το να οδηγει παπι προσφερει καποιου ειδους εμπειρια σε σχεση με τη μεταγενεστερη αποκτηση μεγαλης μοτο.....?
 
Φίλε Μάρκο ξεχνάς ότι τα παπιά εδώ και μία δεκαετία είναι πραγματικές μοτοσυκλέτες σύμφωνα με τις επιδόσεις τους. Ποιά η διαφορά με το KLR; Το ύψος ή ο κυβισμός; ¶σε που με παπί στα "άκρα" είναι πιο επικίνδυνα, συνάμα όμως "διδακτικό" αν με καταλαβαίνεις.

Δεν είναι το θέμα αυτό. Η μαλακία με ένα παπί συγχωρείται πιο έυκολα από ένα +100Hp μηχανάκι. Όπως και να το κάνουμε. αι είμαι σίγουρος πως ένας με 5ετία σε παπί, συνειδήτά "μοτοσυκλετιστής" να είσαι σίγουρος πως δεν θα παει σε μεγάλο απότομα. Γιατί; γιατί έχει αποκτήσει αυτογνωσία και ίσως και ικανότητα να κρίνει τι θα τον βολέψει στην επόμενη μηχανή του. Δηλαδή άλματα 80cc-900cc για μένα είναι απαράδεκτα και επαφύονται σε δικαιολογίες θέλω να πάω γρήγορα, σέρνεται κλπ,κλπ. Λες και το μεγάλο θα το πάει σύμφωνα με αυτά που προσφέρει. αι ξέρεις πως το διαπιστώνω: όλοι οι γκαζιάρηδες στα φανάρια είναι, και άμα πέσει η μηχανή τους φωνάζουν άλλους 5-6 για να την σηκώσουν.

Όλα είναι θέμα παιδείας αλλά από την στιγμή που δεν την έχουμε, ούτε πίστες για να εξερευνήσουμε τα μηχανάκια μας , ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ.... τον εαυτό μας και δεν κάνουμε τον rossi μετά από το σκουτερ.


 
Logged

bash#: whoamI
Draken
Newbie

Offline Offline

Posts: 2


View Profile
« Reply #26 on: December 03, 2003, 01:49:02 PM »

Λοιπον να καταθεσω τη γνωμη μου και ως νεος αναβατης;;; Smiley Την καταθετω λοιπον...Αρχισα με 125 κυβικα. Παπια...μεχρι τοτε ημουν τελειως ασχετος με μηχανες...καβαλουσα μονο ποδηλατο στα νιατα μου...δεν ειμαι ανθρωπος που λιωνει τη μηχανη η που την παει στη τσιτα συνεχεια...ειχα μερικες πτωσεις καθαρα απο ελλειψη εμπειριας. Ηταν, τουλαχιστον για εμενα, πολυ διαφορετικο το να καβαλας δυο τροχους απο το να οδηγας τεσσερις. Τελειως διαφορετικος τροπος οδηγησης. αι απο τοτε που καβαλησα μηχανη σοβαρευτηκα και στην οδηγηση αυτοκινητου. Πιστευω οτι αν αρχιζα απευθειας με 125+ κυβικα θα με αναζητουσατε τωρα στα νοσοκομεια...και επαναλαμβανω οχι επειδη μου αρεσει το γκαζι και το χρησιμοποιω αλλα επειδη δεν μπορουσα πολυ απλα να ελεγξω 50+ αλογα και 150+ κιλα μηχανης...απλα...εδω τα 100+ που ειναι το 125αρι που οδηγω και μου πηρε μηνες μεχρι να τα συνηθισω...
Προσεχτικα και παντα ορθιοι...  :turned:
« Last Edit: December 03, 2003, 01:51:47 PM by Draken » Logged
Loudovikos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 209


View Profile WWW
« Reply #27 on: December 03, 2003, 01:54:04 PM »

Quote
Σημαντικό ρόλο κατά τη γνώμη μου έχει το κατά πόσο ενδιαφέρεσαι να μάθεις. Γνωρίζω κάποιους που έχουν χρόνια μοτοσυκλέτα και δεν ξέρουν βασικά πράγματα. Από εμπειρία έχουν μάθει να επιβιώνουν σε μία συγκεκριμένη διαδρομή! Σπίτι - δουλέιά.
 

Εδω συμφωνώ και εγώ!!
Αμα την γουστάρεις και έχεις και λίγο αυτοέλεγχο ώστε μην πάρουν τα
μυαλά σου αέρα, μπορείς να πάρεις οποιαδήποτε μηχανή και σιγά-σιγά
να την μάθεις!!
« Last Edit: December 03, 2003, 01:56:18 PM by Loudovikos » Logged

Γρήγορο και ασφαλές...είναι μόνο το πόνυ εξπρές!!
Ταξιδιώτης
Μέλη

Offline Offline

Posts: 580


View Profile WWW
« Reply #28 on: December 03, 2003, 04:50:43 PM »

Νομιζω πως ναι,ειναι εφικτο να παρεις μεγαλη μηχανη απευθειας και να μαθεις σιγα-σιγα να την πηγαινεις..Το θεμα ειναι οτι οταν αποφασισεις να εξερευνησεις τα ορια μιας μεγαλης μοτο, ειναι πολυ πιθανο να....εξερευνησει αυτη τα δικα σου!Δε γινεται να 'στυψεις' μεγαλη μηχανη χωρις εμπειρια...αι τι να το κανω δηλαδη,να παρω 1000ρα κατευθειαν και να με προσπερνανε τα παπια απο διπλα επειδη δεν εμαθα ποτε να ανοιγω το γκαζι χωρις να τα κανω πανω μου?αλυτερα κλιμακωση λοιπον,για αλλους μικρη,για αλλους μεγαλη και παντα πρεπει να εχουμε υποψιν μας οτι το κακο δεν ερχεται απο κει που το περιμενει κανεις..Μπορει να οδηγησω πχ. 1000ρα και απο σεβασμο και μονο,να το παω καλυτερα απο αλλη μηχανη,μετα να παρω το παπι να γυρισω σπιτι μου,και να κανω μαλακια απο τη κ@@λα μου και να πεσω....Τεινουμε πολλες φορες να την παθαινουμε απο μικρα μηχανακια,γιατι σε μια δεδομενη κατασταση,η μεγαλη μηχανη εχει καλυτερα φρενα,αναρτηση κτλ.για να μας βγαλει απο τη δυσκολη καταστασηευκολοτερα απο μικρο μηχανακι!
Ολα τα μηχανακια απαιτουν την ιδια προσοχη και σεβασμο απο τον οδηγο τους.....Το μυαλο στο κεφαλι λοιπον παιδια,και οχι στα συννεφα!
« Last Edit: December 03, 2003, 04:52:11 PM by Αιώνιος Ταξιδιώτης » Logged

<:|"...Πολεμιστής τη μέρα ..
...Εραστής τη νύχτα...
...Μεθυσμένος απο άποψη...
...Στρατιώτης απο λάθος!...|:>
asmar
Μέλη

Offline Offline

Posts: 349


View Profile WWW
« Reply #29 on: December 03, 2003, 05:26:23 PM »

Εξαρτάται τον οδηγό-κουλτούρα....αν έχει εμπειρία απο 4τροχα και είναι "σοβαρός" ας πάρει κανένα μεγάλο κατευθείαν.
Αν είναι κάφρος ας μην πάρει τίποτα ή κανένα παπάκι.
Αλλά γενικά καλό είναι να πάει σιγά σιγά ιδίως αν τον παίρνει οικονομικά να αγοράζει και να πουλάει ανα έτος.
Ιδανικές μηχανές κατ'εμού:

1.παπάκι 125
2.bros 400 / DR 250 / KLR 250
3.KLR 650 / DR 650 / NX 650
4.VFR 750/800
5.ότι κάνει κέφι

Αν τα κάνει όλα τα παίρνει όλα  Smiley  
Logged

Stelios
www.guru-host.com
www.climbincrete.com

/* bash-2.05$ uptime
4:12pm up 478 days, 13:39, 219 users, load average: 49.21, 7.72, 12.82
*/
Markos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 598


View Profile WWW
« Reply #30 on: December 05, 2003, 12:58:41 PM »

...οι μονες τουμπες που χω φαει ειναι με παπια και σκουτερ...
...οδηγησα τελευταια ενα kaze-r ενος καλου φιλου και φρικαρα
...καλυτερα gsxr 750 για αρχη και να ξερεις οτι θα φοβηθεις και θα το "βουλωσεις" απο σεβασμο...παρα τα κωλοπαπα με 1000 στους δρομους...
...ε τωρα...αν εισαι μαλακας...οτι και να οδηγας θα φας τα μουτρα σου λογικο δεν ειναι?Τουλαχιστον το μεγαλο μπορει να σε σωσει με την ασφαλεια που παρεχει σε πλαισιο,φρενα,αναρτηση,στησιμο
...αρκει παντα να υπαρχει μυαλο  
Logged

τζιφος
Pages: [1]   Go Up
Send this topic Print
Jump to:  

 B l a c k - R a i n V.2 by C r i p ~ Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS   

Page created in 0.07 seconds with 17 queries.