Bikenet Forum Archive
August 22, 2014, 12:57:05 AM*

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
Advanced search  
Pages: [1]   Go Down
Send this topic Print
Author Topic: honda bros 400  (Read 3253 times)
xenos
Newbie

Offline Offline

Posts: 28


View Profile
« on: November 13, 2002, 03:34:01 PM »

Geia sas, tha ithela na mou peite tin gnomi sas gia to bros 400. Skeftomai na paro ena. Vasika me endiaferei i aksiopistia kai to xamilo kostos agoras - syntirisis. Se ti $ mporo na to vro peipou? :?: :?                    
Logged
ZX-9R
Μέλη

Offline Offline

Posts: 601


View Profile
« Reply #1 on: November 13, 2002, 04:20:30 PM »

μπουρουχα χρεπι βημα χαρος ψοφιμι θα σε πατανε παπια Ζ (αρ τζι βι κτλ δεν τα συζηταμε) τα εντουρα και λοιπες αηδιες θα στην λενε κτλ κτλ.......
ελαφρουτσικο, φιλικο για πρωτο μηχανακι, χαμηλοσυντηρητο δεν θα το ελεγα, χοντα = σαρακακης = ακριβα ανταλλακτικα....... το σουπερ φορ δεν λες ? ειναι ακριβα αυτα...... στα ιδια λεφτα βρισκεις τζι εσ εχ αρ 400 που ειναι πιστευω η καλυτερη λυση για 400αρια λογω φθηνης αγορας ανταλλακτικων συντηρησης κτλ........ θα ειναι σκισμενο βεβαια........ κοντα στα 2.5 χιλιαρικα πρεπει να παιζουν, με επιφυλαξη τα σουπερ φορ........

αν ξεχασεις τις αηδιες που λενε για τα φερινγκ οτι δεν προστατευουν, το σι μπι ειναι και σχετικα πιο ευπαθες κατα τη γνωμη μου σε μια σαβουρδα επειδη ειναι γυμνο..... θα ακουμπησει κανα πλαισιο κατω και θα γεμιζεις τις τρυπες με λουλουδια μετα, η αμα εχεις βαλει τα μεταλλικα προστατευτικα παιζει να στραβωσει......... γενικα η γνωμη μου για αυτα ειναι οτι συντομα τα πας στα ορια τους και μετα τα βαριεσαι ........... αν εισαι νεος οδηγος μην παρεις και κανα πυραυλο βεβαια.......                    
Logged
zitsos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 187


View Profile
« Reply #2 on: November 13, 2002, 04:27:49 PM »

Φίλε  μου εκτός από αυτά που ανάφερες πιστεύω ότι πρέπει να ψάξεις και άλλους παράγοντες.
Ποσά λεφτά διαθέτεις γιατι την θέλεις   έχεις ξαναπάρει μηχανή παπί  κτλ,εχεις κοπέλα θα κανείς ταξίδια.
Βέβαια υπάρχει και ο παράγοντας έτσι αρέσει  παίρνεις κάτι που γουστάρεις πολύ  και δεν σε νοιάζει τίποτα ,
Κάποια συμβουλή που θα σου φανεί χρήσιμοι δεν είμαι σε θέσει να σου δώσω γιατί τη συγκεκριμένοι μηχανη,για όλους τους παραπάνω λόγους δηλαδή αν το θέλεις για ταξίδια η αγαπημένη σου θα σου βγάλει το λαδί η μεταπώληση είναι λίγο δύσκολη παλιό μοντελο,τα ανταλλακτικά φτηνά αλλά μπορεί να χρειαστεί να ψάχνεις για μέρες  δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω  ,χνότα  είναι αξιόπιστο είναι φτηνό σέρβις έχει  εγώ θα έψαχνα σε κάτι άλλο παντός  καλύτερα  να   μινεις λίγο ακόμα χωρίς μηχανή και να βάλεις κάτι παραπάνω να πούμε 1.500000 περίπου  πιστεύω θα άξιζε μια τέτοια αγορά χρέος δεν λέω αλλά δεν θα το μετανιώσεις                    
Logged

ο Μιχαλης εφυγε,οι τρελοι...μειναμε λιγοι.
ΖΙΤΣΟΣ.
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #3 on: November 13, 2002, 04:44:03 PM »

To πρώην μηχανάκι μου είναι και ΕΙΝΑΙ πολύ καλό. Αξοίπιστο όσο δεν πάει άλλο. Είναι αρκετά βαρύ 180 (1 κιλό διαφορά με το 650) και ανταλλακτικά έχει πανάκριβα (οργανα κτλ κτλ ).
Εγώ το ευχαριστή8ηκα 9 ολόκληρα χρονάκια και αφού έκοψα το πλάισιο στο πρώτο ξαναπήρα και δεύτερο... :?
Θέση συνοδηγού πολύ μέτρια αλλά αν σε αγαπάει... :oops:
Στρίβει με 7000 χιλιόμετρα και αν στη8εί καλά καταπίνει ανετότατα αρκετά πιο (δή8εν) σπόρ μηχανάκια... VTEC μίλα ρέέέέΕΕ :evil:

αναφορικά πήγαινε εδώ για να δείς και τι μπορείς να του κάνεις...
http://www.hawkland.de/beatty/
Γύρω στα 600 κατοστάρικα 8α βρείς ένα καλό πιστεύω...                    
Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
xenos
Newbie

Offline Offline

Posts: 28


View Profile
« Reply #4 on: November 13, 2002, 10:42:20 PM »


====================================================================================
 ...to vasikotero pou mou leipei den einai i epithymia, alla ta $.  :cry:  Opote gi\'auto to logo prosanatolizomai se ftines lyseis. Protithemai na doso mexri 2050 euro (~700.000 drx); opote...
Ousiastika den exo kataliksei se kapoio sygekrimeno montelo, alla genika mou aresei auto to stylaki.
 An mporousate na mou proteinete kapoia moto, tha imoun ypoxreos. Ta vasika pou me endiaferoun einai i aksiopistia kai to xamilo kostos syntirisis (=] vlepe foititis)  :!:

============================================

ps.to bandit ti leei? mipos gnorizei kanenas?

====================================================================================

 
                   
Logged
MRND
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1847


View Profile WWW
« Reply #5 on: November 14, 2002, 06:37:53 PM »

θα τα ελεγα και τα δυο,μηχανακια που δε λενε πολλα..

αν ενδιαφερεσαι για καλο 400αρι,παρα πολυ γρηγορο,και αρκετα αξιοπιστο,θα σου προτεινα(τι αλλο)το ZXR η το CBR-RR,μοντελακια γυρω στο 90-93 με τα λεφτα που διαθετεις..βασικη προυποθεση να το βρεις απο καλα χερια..αν δε γνωριζεις πολλα παρε μαζι κανεναν που να κατεχει πεντε πραγματακια,,

εγω υπηρξα ιδιαιτερα τυχερος στην αγορα..δε μου ζητησε ποτε τιποτα,εκτος απ τα service,για χιλιαδες χιλιομετρα..
και το βασικοτερο,,ειναι το μονο ως τωρα που και στα ορια του υπηρξε φιλικο(σε μενα) :wink:                    
Logged

Nick..
VTEC
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 745


View Profile
« Reply #6 on: November 14, 2002, 07:48:31 PM »

Kατα την ταπεινη μου γνωμη το ΒROS ειναι καλο

1. Για 1ο μηχανακι, ειναι πολυ φιλικο, για πρωτη μοτοσυκλετα
2. Εχει πολυ φτηνη τιμη αγορας (500,000 τα ρεταλια ως 900,000 τα καλα)
3. Το μοτερ ειναι αρκετα αξιοπιστο εως δεν μασαω τον @#$$%
4. Εχει πολυ μεγαλη αποσταση απο το εδαφος, σε σημειο που το κατεβαζεις ανετα σε οποιαδηποτε παραλια....(φιλος (VFR  :? ) ακολουθουσε και  ενιοτε εριχνε κακακια σε 2 ΧΤ 600\'89 σε χωμα, κριμα ομως που σε καποιο αλμα!!! δικαβαλο και φορτωμενος και με πεθαμενο πισω αμορτισερ, το εσκασε σε μια μεγαλη φυτευτη πετρα και το διαιρεσε...δια 2 :lol: )
5. Σε ψιλες πτωσεις το σηκωνεις και φευγεις και δεν κλαις το πορτοφολακι σου.
6. Στριβει, κραταει, φρεναρει , πολυ καλα για γυμνο μηχανακι, και αν επενδυσεις και λιγο στις αναρτησεις θα μαμαει...... :wink:
7. Εχει ολα τα πλεονεκτηματα μιας γυμνης μοτο

Αλλα.
1. Το 400αρι ειναι αρκετα αργο.
2. Εχει δυσκολη και  χαμηλη τιμη μεταπωλησης λογω παλαιοτητας.
3. Εχει αρκετα σπορτιφ θεση για γυμνο μηχανακι(Γνωμη μου αυτο)
4. Αν του τα χωνεις θα γινεις καλος φιλος με τον βενζινα της γειτονιας σου, αλλα οχι και κολληταρια αν παρεις καποιο 4κυλινδρο 400αρι.
5. Δεν το υποστηριζει ο Σαρακακης (Ειναι εισαγωγης)
6. Και ολα τα μειον ενος γυμνου

Η επιλογη ειναι δικια σου . ελπιζω να σε βοηθησα                    
Logged

Το τραβάω...το βαράω...
το σκίζω .. το πονάω ..
το ματώνω .. το πληγώνω ..
.. και .. στης Ζόρικης τον κ@λο το σφηνώνω ..
xenos
Newbie

Offline Offline

Posts: 28


View Profile
« Reply #7 on: November 14, 2002, 09:35:10 PM »

...κανένας τις καταναλώσεις των Bros 400cc και 600cc ??                    
Logged
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #8 on: November 14, 2002, 09:38:47 PM »

To 400άρι που είχα...maximum maximum τέρμα γκάζι... 5-5,5 λίτρα στα εκατό...                    
Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
xenos
Newbie

Offline Offline

Posts: 28


View Profile
« Reply #9 on: November 15, 2002, 04:04:21 AM »

Μήπως μπορείς να μου δώσεις το mail  σου, να σε ρωτήσω κάποια πράγματα?                    
Logged
spirtos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1155


View Profile WWW
« Reply #10 on: November 15, 2002, 09:29:53 AM »

Το SRX της Yamaha το σκέφτηκες; Τα monoshock μοντέλα (\'95-\'96-\'97 με μονό πίσω αμορτισέρ) είναι όμορφα και πολυυυυύ αξιόπιστα.Ως ευτυχής κάτοχος εδώ και 3,5 χρόνια μπορώ να πω τα εξής:
-έψαχνα μανιωδώς 600άρι \'96 και μετά, αλλά δεν βρήκα και πήρα το 400άρι.Ο κινητήρας του είναι ίδιος με του ΧΤ οπότε αυτό είναι κάτι που διορθώνεται.Βάζουμε δηλαδή το μοτεράκι του ΧΤ600 και ξενοιάζουμε.Επίσης έχω διαβάσει σε γιαπωνέζικη ιστοσελίδα ότι παίρνει και το υδρόψυκτο μοτέρ του ΧΤΖ660 αλλά δεν το έχω διασταυρώσει.Το δικό μου είναι ακόμη 400άρι.
-είναι μόλις 140κιλά και το Βros το \'πατάει\'
-χωράει παντού στην κίνηση και είναι πολύ ευέλικτο
-η σέλα μας τα χαλάει λίγο καθώς δεν είναι και πολύ άνετη.Αν το έταιρο ήμισυ δεν είναι πάνω από 1.70 ουδέν πρόβλημα
-κατανάλωση; 20χλμ για κάθε λίτρο , αν το σκίζεις ένα κλικ παραπάνω
-ταχύτητα ταξιδίου(μόνος) 130χλμ/ώρα
-service 130 ευρώ κάθε 6000χλμ.(ακριβό φίλτρο αέρος)
-τα λαδάκια τα αλλάζω κάθε 3000χλμ.(η Yamaha λέει κάθε 6000χλμ.)
-η  Yamaha  το υποστηρίζει με ανταλλακτικά (έτσι βρίσκω φίλτρο αέρος). Επίσης πολλά ανταλλακτικά είναι κοινά με άλλα μοντέλα.
Αααυτά.Δεν θυμάμαι κάτι άλλο.

Όσο για τα υπόλοιπα naked 400 ,όταν το μελετούσα για να αγοράσω το δικό μου καλή περίπτωση είναι το Honda CB-1 , τότε ήταν το πιο δυνατό ,αλλά λεπτομέρειες δεν θυμάμαι περισσότερες.

Καλές ΒΟΛΤΕΣ!!!!                    
Logged

....αααα κοιτα τι ωραίο γκαζονάκι που εχει εδω....
VTEC
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 745


View Profile
« Reply #11 on: November 15, 2002, 10:48:10 AM »

Quote
είναι μόλις 140κιλά και το Βros το \'πατάει\'  
-χωράει παντού στην κίνηση και είναι πολύ ευέλικτο  
-η σέλα μας τα χαλάει λίγο καθώς δεν είναι και πολύ άνετη.Αν το έταιρο ήμισυ δεν είναι πάνω από 1.70 ουδέν πρόβλημα  
-κατανάλωση; 20χλμ για κάθε λίτρο , αν το σκίζεις ένα κλικ παραπάνω  
-ταχύτητα ταξιδίου(μόνος) 130χλμ/ώρα  


Ελα Αλέκο ...Τι είπες?

Το SRX παταει το bros? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

1.Ισως να το πατας στην ζυγαρια το Bros και μονο εκει
γιατι διαφορετικα δεν εχεις ελπιδες στο δρομο με το
πατ-πατ--πατ--πατ--πατ--πατ- μοτερακι που φοραει το SRX το 400.
Σου ριχνει στα αφτια ασχημα ακομα και το 400 το Bros.

2.Ποσο πιο λεπτο ειναι απο το Βros? Σιγουρα ειναι πιο λεπτο σε σημειο
που νομιζεις οτι καβαλας ποδηλατο, αλλα και το Bros ειναι απο τα πιο
λεπτα μηχανακια που κυκλοφορουν.

3.Οντως η Σελα του SRX ειναι θανατος, σου κανει τον ποπο τασακι μεσα σε 2 ωρες.Επισης αμα εισαι κατω απο 1,70 το Bros ειναι θρονος οχι μηχανακι.

4.Επισης εχει την χειροτεροτερη μεταπωληση σε σχεση με το Bros,μιλαμε για γαμο χωρις δυνατοτητα διαζυγιου.

5.Με το τοσοδουλι ντεποζιτακι που εχει, ευτυχως που δεν εχει μεγαλη καταναλωση γιατι διαφορετικα θα κουβαλαγες μικρο μπετονακι βενζινης μαζι σου.

6.Σωστα το Βros εχει πιο ακριβη συντηρηση αλλα ο κινητηρας του αποδιδει κλασεις ανωτερα και προσφερει πολλα περισσοτερα απο το πατ-πατ--πατ--πατ--πατ--πατ- μοτερακι που φοραει το SRX το 400.
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Υ.Γ Με το ΒRos ενος φιλου(βλεπε VFR) εχουμε κανει τον γυρο της Πελ/νησου, φορτωμενοι μεχρι τα αφτια,σκιζοντας το μοτερ στα κοκκινα σχεδον συνεχεια, γυρναγαμε με 180-185+ στο κοντερ απο την τριπολη ως την Αθηνα με τον κινητηρα να δουλευει μεσα στα κοκκινα εντελως ολη την ωρα.

Να σε δω να το κανεις αυτο με το SRX και ας πεθανω    :evil:

Επισης δεν εχω ριξει περισσοτερες μανιβελιες σε αλλο μηχανακι απο το SRX.Eλα VFR μιλααααααααα.                    
Logged

Το τραβάω...το βαράω...
το σκίζω .. το πονάω ..
το ματώνω .. το πληγώνω ..
.. και .. στης Ζόρικης τον κ@λο το σφηνώνω ..
Spdemon
Μέλη

Offline Offline

Posts: 825


View Profile WWW
« Reply #12 on: November 15, 2002, 11:05:54 AM »

Quote
Υ.Γ Με το ΒRos ενος φιλου(βλεπε VFR) εχουμε κανει τον γυρο της Πελ/νησου, φορτωμενοι μεχρι τα αφτια,σκιζοντας το μοτερ στα κοκκινα σχεδον συνεχεια, γυρναγαμε με 180-185+ στο κοντερ απο την τριπολη ως την Αθηνα με τον κινητηρα να δουλευει μεσα στα κοκκινα εντελως ολη την ωρα.


180-185;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked
Στον γκρεμο τα πιάσατε αυτά τα χιλιόμετρα;;;;;;;;;;; Tongue
Εγώ με το ταπεινό FZR250 που είχα, τα καταπινα τα Bros ανετότατα :twisted:  :twisted:  :twisted:                    
Logged

O ssmprinis κάνει καλύτερους πεοθυλασμούς πληρώνοντας σας με 150€ έκαστος
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #13 on: November 15, 2002, 11:40:44 AM »

Να πώ και εγώ πάλι κάτι ώς πρώην κάτοχος SRX 400 (μανιβελάτο με διπλό αμορτισέρ) και Bros (και γράφεται με ένα \'S\'  :wink: ).
-Το Bros άνετα φεύγει απο το μονοκύλινδρο. Αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρει τον παρών αγοραστή. Και ΟΧΙ δεν το πατάει και το Bros, μην τρελα8ούμε κι όλας, που όταν το είχα έκανα αμάν για να ξεφύγω απο τα Virago τα 250... :sad:
-Το πρώτο Bros έφτασε κοντερίσια τελική 185 μέσα στο κόκκινο.
-Είναι δικύλινδρο V που σημαίνει οτι το πλάτος του λίγο διαφέρει απο το μονοκύλινδρο.
-¶νετα μπάινει ο κινητήρας απο το 650 (Bros) ή και το 750 (Africa).
-Στρίβει σαν διάολος (το ίδιο και το SRX βέβαια΄)
-Το απλό φοράει λάστιχο 110/80 μπροστά και δεν έχεις πολλές επιλογές
-Το PGM φοράει 18άρα ζάντα πίσω και πάλι δεν έχεις πολλές επιλογές
(Το καλύτερο είναι να αλλάξεις ζάντα αν 8ές να βρίσκεις καλά και μαλακά λαστιχα πχ αν πάρεις το PGM του βάζεις πίσω ζάντα απο το απλό και ανάποδα)
-Μπορείς να κάνεις μια προσπέραση άνετα με το Bros το οποίο έχει ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΑΤΗ απόδοση.
-Η αξιοπιστία του είναι κλάσης ανώτερη και η μεταπώληση του επίσης. Δες πόσα Bros κυκλοφορούν και πόσα SRX. Με το SRX πήγαινα στο μαγαζί και έλεγα
- έχω έναααα SR...
- Όχι όχι δεν τα πέρνουμε αυτά (το είχε δεί που ερχόμουνα ... :? )
-----
Το 180 - 185+ του VTEC πρέπει να ομολογήσω οτι είναι υπερβολή λιγάκι...αλλά το οτι το μηχανάκι ήταν δικάβαλο, δυόροφο και έκανε τον γύρω της Πελ/νήσου με δύο γαιδούρια επάνω του και το 99% ήταν τέρμα γκάζι λέει αρκετά.
Προσωπικά το βρίσκω απο τα πιο όμορφα μηχανάκια και αν είχα λεφτά 8α το κράταγα. Για την εποχή του ήταν αφάνταστα μπροστά και το μονόμπρατσο σου λύνει τα χέρια όταν 8ές να αλλάξεις γρανάζια-αλυσίδα ή να ρυ8μίσεις αλυσίδα ή να αλλάξεις λάστιχο...
Έχει standard πιο ακριβό service απο το μονοκύλινδρο αλλά έχει και 3 μπουζί παραπάνω κα8ώς και έναν κύλινδρο...
Χώρια που δεν σε αφήνει ποτέ μα ποτέ μα ποτέ απο τίποτα... :wink:΄

Κοίτα στην παρακάτω φωτόστ  :? μέχρι που εκτίνονται τα πράγματα στο πίσω μέρος...                    
Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
MRND
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1847


View Profile WWW
« Reply #14 on: November 16, 2002, 12:36:32 PM »

να ρωτησω κατι;
ποσα χιλιομετρα πιστευετε βγαζει το ZXR400 σε τελικη;                    
Logged

Nick..
byzo
Guest
« Reply #15 on: November 16, 2002, 01:47:52 PM »

Είμουνα (και είμαι) κάτοχος ενός XJ 650 το οποιο, για όποιους δεν ξέρουν,
είναι γυμνό. Μέχρι που το αγώρασα, τα γυμνά ήταν
η αδυναμία μου. Μετά ψηλοάλλαξα γνώμη... Η προστασία απο
τον αέρα μετά τα 120 - 130 χιλ/ώρα ήταν ανύπαρκτη. Θα μου πεις
ποιός θέλει να πάει παραπάνω; Ποτέ δεν ξέρεις...
Βασικά ήθελα να το αλλάξω με ένα μεταχ. Honda 400 SF (95-98) αλλά
τελικά δεν το έκανα. Προτίμησα να χρεωθώ λίγο (!) και να πάρω
ένα καινούργιο Fazer 600. Τώρα, δεν σου λέω να πας και να δώσεις τέσσερις φορές τα λεφτά που υπολόγηζες, για να πάρεις ένα Fazer ή
κατί αντίστοιχο. Απλώς λέω μην φοβάσαι να χρεωθείς και λίγο, για
να πάρεις κάτι καλύτερο...


Υ.Γ. Έχω πάθει πλάκα με το FAZERακι!!!!                    
Logged
byzo
Guest
« Reply #16 on: November 16, 2002, 01:50:08 PM »

Quote
να ρωτησω κατι;
ποσα χιλιομετρα πιστευετε βγαζει το ZXR400 σε τελικη;


Αν δεν έχει κόφτη (νομίζω οτι κάποια έχουν); υπολογίζω γύρω στα 210...
σωστά;                    
Logged
MRND
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1847


View Profile WWW
« Reply #17 on: November 16, 2002, 02:49:01 PM »

ειναι χωρις κοφτες(εβαλα το χερι μου);και με αγωνιστικα καρμπυρατερ..
θα βρει καποιος ποσα επιασα με 15.500 στροφες;                    
Logged

Nick..
VTEC
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 745


View Profile
« Reply #18 on: November 16, 2002, 03:57:38 PM »

ειναι χωρις κοφτες(εβαλα το χερι μου);και με αγωνιστικα καρμπυρατερ..
θα βρει καποιος ποσα επιασα με 15.500 στροφες;
 
 
Να επιασες και 220-230 πιστευω.

Τα νορμαλ και λιγο πιο καινουργια απο τα δικα σου μεχρι εκει φτανουν.
Οποτε καπου τοσο σε υπολογιζω....

Αν ειναι παραπανω  εχεις ενα πολυ καλο 400αρι πυραυλακι  Cool                    
Logged

Το τραβάω...το βαράω...
το σκίζω .. το πονάω ..
το ματώνω .. το πληγώνω ..
.. και .. στης Ζόρικης τον κ@λο το σφηνώνω ..
byzo
Guest
« Reply #19 on: November 16, 2002, 06:19:18 PM »

Αν φτάνεις τα νούμερα που αναγράφει ο VTEC, τότε φτάνεις σχεδόν την τελική του FAZER μου (ή και την περνας);
πράγμα εντυπωσιακό για 400 cc!!!

Μην μας αφήνεις σε αγωνία... πες μας.                    
Logged
MRND
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1847


View Profile WWW
« Reply #20 on: November 16, 2002, 06:31:58 PM »

παιδια αν ειμαι υπερβολικος,τοτε φταιει το ηλεκτρονικο κοντερ του Μ3 που με μετρησε διπλα μου(μια και το δικο μου ηταν αδυνατο να δειξει κατι,αφου αν και δεν εχει στοπ η βελονα,εν τουτοις δε μπορει να δειξει μετα τα 190)..
αν εκλεβε,κλεβω και γω..
παντως μετρηθηκα δυο φορες σε ανεβασμα και κατεβασμα,και εδειξε σε 15.500 στροφες,239 χιλιομετρα..

το μονο που μπορω να πω με βεβαιοτητα,ειναι πως το συγκεκριμμενο μηχανακι,παει λες και εχει νιτρο στο κ..λο!
επισης υποψιαζομαι πως αν δε συμμαζευτω σε ορισμενες φασεις,θα φερω τις βαλβιδες στο σαλονι για μπιμπελο,πλαι στο γιαταγανι του παππου..

χμμ...γιαταγανι ειπα; ρε μηπως ο παππους ηταν γενιτσαρος; τωρα το σκεφτηκα!                    
Logged

Nick..
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #21 on: November 16, 2002, 07:01:06 PM »

Δεν ξέρω για το δικό σου το 400άρι, 8υμάμαι οτι στο Μοτό κάποτε είχαν μετρήσει τελική πραγματική γύρω στα 220.
Τα τετρακοσάρια πειράζονται αφάνταστα και έχω περιοδικό με τετρακοσάρι ΒΦΡ (δεν γράφει αγγλικά το πρατάλι εδω πέρα...) να βγάζει 80+ άλογα!!                    
Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
spirtos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1155


View Profile WWW
« Reply #22 on: November 18, 2002, 08:42:15 AM »

Η αλήθεια είναι ότι το Bros έχει μεγαλύτερη τελική από το SRX. Στις επιταχύνσεις όμως; Θα επανέλθω αύριο με τις ακριβείς επιδόσεις...                    
Logged

....αααα κοιτα τι ωραίο γκαζονάκι που εχει εδω....
Astroman
PhotoMods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3164


View Profile WWW
« Reply #23 on: November 18, 2002, 09:00:39 AM »

To SRX400 kai 600 einai kouklares kamia sxesh me to oudetero bros...Filos mou eixe SRX600 me dipla diskofrena apo to iapona(FZR400RR) kai exatmish OVER racing kai h mhxanh edixte 170... oxi kai liga gia monokilidro 600ri aeropsikto... To bros me xeneronei asxima gia enxei tepozito apo motosako..... :roll:  To bros eutixos pernei olla ta parts tou VFR kai RVF400 kai ginete koukli kai grigoro....                    
Logged

spirtos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1155


View Profile WWW
« Reply #24 on: November 19, 2002, 09:31:07 AM »

...τα παρακάτω στοιχεία προέρχονται από το περιοδικό ΜΟΤΟ


                                                  Bros 400     SRX 400
Τελική ταχύτητα (Km/h)      
Πραγματική                                          164                      153
Ένδειξη ταχυμέτρου                                          185(!)                  160
      
Επιταχύνσεις (sec)      
0-400m                                                           15,65                 15,6
0-100Km/h                                            7,42                      7,1
0-150Km/h                                          19,31                   28,7
50-150Km/h(με τελευταία σχέση)                           9,45                     11,7
      
Μέση κατανάλωση (km/lt)                            17                      18,7
      
ΙΣΧΥΣ (στον τροχό) (HP/rpm)     31,1/8200     29,5/8500
ΡΟΠΗ (στον τροχό) (Kgm/rpm)       3,2/6100       3,1/3500(!)
      
Βάρος κενή/γεμάτη (Kg)                  163/175             145/;
      
Ρεζερβουάρ/ρεζέρβα (lt)                  12/3                   15/3                    
Logged

....αααα κοιτα τι ωραίο γκαζονάκι που εχει εδω....
VTEC
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 745


View Profile
« Reply #25 on: November 21, 2002, 01:32:24 PM »

Ελα Αλεκοοοοοοο?
Αυτο ηταν ενα φτιαγμενο SRX ?
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  

Παρε να εχεις....                    
Logged

Το τραβάω...το βαράω...
το σκίζω .. το πονάω ..
το ματώνω .. το πληγώνω ..
.. και .. στης Ζόρικης τον κ@λο το σφηνώνω ..
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #26 on: November 21, 2002, 01:45:06 PM »

Kαι επειδή έγινε εκκίνηση...συνεχίζω...                    
Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
VTEC
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 745


View Profile
« Reply #27 on: November 21, 2002, 02:01:44 PM »

Eιπαμε να ανεβασουμε μια φωτογραφια και εσυ.....ξεσκιστηκες   :lol:

Θελω το κοκκινο Bros τωρα,τωρα,τωρα,ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ Tongue

Μπραβο ωρε συντεκνε VFR  :wink:

Μολις αλλαξα το wallpaper στo pc μου και στην θεση του εβαλα ενα
πανεμορφο κοκκινο Brosακι.

Τυφλα να εχει το πρατ-πρατ-πρατ SRX... :evil:                    
Logged

Το τραβάω...το βαράω...
το σκίζω .. το πονάω ..
το ματώνω .. το πληγώνω ..
.. και .. στης Ζόρικης τον κ@λο το σφηνώνω ..
mrmojo
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 2177


View Profile WWW
« Reply #28 on: November 21, 2002, 08:33:00 PM »

Παίδες γιατί δεν βάζετε τις φωτό στο άλμπουμ?Huh                    
Logged

ΒΙ.Ν.C.
-------
ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΣ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ, ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!

ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ.........................5¤
ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ..................10¤
ΠΛΥΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ..................................20¤ (τιμή καλοκαιριού, κάνει ζέστη)
ΑΝΤΙΣΚΗΝΟ ΣΕ TRACKDAY ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ..45¤
ΑΝΤΙΣΚΗΝΟ ΣΕ TRACKDAY ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ..1100¤

ΣΤΑ 2 ΑΝΤΙΣΚΗΝΑ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΔΩΡΟ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ 50% ΠΑΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
spirtos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1155


View Profile WWW
« Reply #29 on: November 22, 2002, 09:07:13 AM »

Bros με Gameboy ε; Δυνατή άποψη.                    
Logged

....αααα κοιτα τι ωραίο γκαζονάκι που εχει εδω....
b9665n
Newbie

Offline Offline

Posts: 3


View Profile
« Reply #30 on: November 22, 2002, 11:21:12 AM »

ΔΙΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ{ΜΠΟΡΝΤΩ}ΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!
b9665n@hotmail.com                    
Logged

live to ride-ride to live
spirtos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1155


View Profile WWW
« Reply #31 on: November 22, 2002, 11:29:54 AM »

Εδώ βλέπουμε το δίχρονο alter-ego του SRX (φτιαγμένο!) .Τα SRX στο photo album                    
Logged

....αααα κοιτα τι ωραίο γκαζονάκι που εχει εδω....
Salonikios
Μέλη

Offline Offline

Posts: 96


View Profile WWW
« Reply #32 on: November 22, 2002, 10:47:49 PM »

Μπορω να σου πω οτι μια πολυ καλη,σχεδον αριστη,επιλογη θα ηταν το CB400 του οποιου ειμαι ενας πανευτυχης κατοχος.Τιμη προσκτησης γυρω στα 3000ευρω
το κοστος του σερβις χωρις τα εργατικα,διοτι
το συντηρω μονος μου, γυρω στα 50ευρω.Οδικη συμπεριφορα εξοχη,συγχωρει τα πολλα λαθη που αναποφευκτα θα κανει ενας νεος οδηγος.Καταλαβαινω οτι ειναι λιγο εκτος των οικονομικων σου δυνατοτητων αλλα αξιζει να το σκεφτεις.Α!οσον την αξιοπιστια τι να πω απλα HONDA..εαν τη συμπεριφερεσε λιγο πολιτισμενα την πορτα του σαρακακη δεν θα την περασεις ποτε. (με μια μικρη επιφυλαξη γιατι ο διαβολος εχει πολλα ποδαρια)                    
Logged

Το σηκωσες το γαμημενο τωρα πια
          τωρα πια δε περιμενω.
stojohn
Μέλη

Offline Offline

Posts: 230


View Profile WWW
« Reply #33 on: November 23, 2002, 07:43:15 PM »

επειδή το παληκάρι μίλησε και για την bandit thn 400 ποιά είναι η γνώμη σας γι αυτο το μηχανάκι...και εγω καινούργιος ειμαι και θέλω να αλλάξω κατηγορία...απο τα ημιποδήλατα(βλ. crypton) να πάρω κατι άλλο...και εγω ειμαι εκει περίπου στα 3000 ευρώ...απο οτι εχω δει εδώ(Θεσ/νικη) βρισκεις σχετικα καλές bandit...καποια μαλλον οχι και τοσο καλα cbr 400RR και απο οτι εχω δει τα zxr(που μου αρέσουν και ποιο πολύ...)ειναι ακόμη πιο ακριβά...είστε μια παρα πολυ ωραια παρεα..δεν εγραψα για καλωσορισμα διοτι ακομη διαβαζω το forum...πραγματικα μου εχετε κοστισει 2 ξενύχτα μεχρι τώρα...καλή συνέχεια να είστε πάντα καλά!και ορθιοι!                    
Logged

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο
και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει!

Κι έτσι εγώ θα σε πάρω να φύγουμε
ατού μυαλού μου τα μεγάλα τα δάση
κλειδάκι μυστικό για τον παράδεισο
του ονείρου, του ονείρου μου, βάση!

byzo
Guest
« Reply #34 on: November 23, 2002, 08:38:23 PM »

Αν το οριο σου είναι στα 3000 ευρό, τότε πάρε CB400SF και αν βρείς
το Version R (αυτό είναι νομίζω λίγο πιο ακριβό). Όσα Bandit 400
οδήγησα ήταν ψιλοχάλια ενώ όσα CB400SF ήταν φοβερά!!!
Να πώ ότι ήταν τις ίδιας χρονιάς περίπου και η κατάστασή τους ήταν
πολύ διαφορετική. Και επειδή οδήγησα 3-4 απο κάθε είδος το
συμπέρασμα είναι ότι τα CB400SF έχουν καλύτερη ποιότητα κατασκευής
και πιο αξιόπιστο κινητήρα... και είναι και λίγο πιο ακριβά νομίζω.                    
Logged
xenos
Newbie

Offline Offline

Posts: 28


View Profile
« Reply #35 on: November 29, 2002, 03:06:07 PM »

Den leo, (poly) kalo to cb, alla prokeitai gia alli katigoria xrimaton!!! Poly pio akrivo!!!                    
Logged
nasosbros+xlv
Newbie

Offline Offline

Posts: 5


View Profile
« Reply #36 on: December 30, 2002, 12:48:32 AM »

Δεν τα\'παμε με τα Bros?...
Oυτε της υπερβολης ειναι αλλα ουτε και μπαζα...για πρωτη μηχανη ειναι ο\'τι πρεπει...οσο για αξιοπιστια,ειναι δεδομενο απλα ειναι HONDA...
Oσο για ανταλλακτικα ααααααν χρειαστει ποτε,υπαρχει ακρη,αλλα και αρκετα μεταχειρισμενα                    
Logged

καλοδρομοοοο!!!
Pages: [1]   Go Up
Send this topic Print
Jump to:  

 B l a c k - R a i n V.2 by C r i p ~ Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS   

Page created in 0.67 seconds with 17 queries.