Bikenet Forum Archive
November 23, 2014, 09:28:40 PM*

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
Advanced search  
Poll
Question: σε ποια απο τις παρακατω χωρες παραγεται σημερα η πιο σημαντικη τεχνολογια για μοτοσυκλετες ?
ΙΤΑΛΙΑ - 9 (9.5%)
ΑΥΣΤΡΙΑ - 2 (2.1%)
ΓΕΡΜΑΝΙΑ - 2 (2.1%)
ΑΓΓΛΙΑ - 0 (0%)
ΙΣΠΑΝΙΑ - 0 (0%)
ΑΜΕΡΙΚΗ - 0 (0%)
ΙΑΠΩΝΙΑ - 77 (81.1%)
ΚΙΝΑ - 0 (0%)
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ - 2 (2.1%)
ΜΑΛΑΙΣΙΑ - 3 (3.2%)
Total Voters: 93

Pages: [1]   Go Down
Send this topic Print
Author Topic: τεχνολογια μοτο  (Read 2527 times)
996
Μέλη

Offline Offline

Posts: 85


View Profile WWW
« on: May 06, 2004, 11:05:01 AM »

σε ποια χωρα θεωρειτε οτι σημερα γινεται η πιο σημαντικη ερευνα και προοδος στην τεχνολογια των μοτοσυκλετων ??
Logged
Markos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 598


View Profile WWW
« Reply #1 on: May 06, 2004, 11:35:28 AM »

λοιπον...τεχνολογια για την τεχνολογια η τεχνολογια για την παραγωγη?
εχει μια διαφορα
για τη μεν πρωτη περιπτωση θα ελεγα Ιαπωνια
για τη μεν δευτερη Ιταλια

αλλα τα μεγεθη ευνοουν τις εταιρειες που τρεχουν motogp-superbikes κλπ...δυστυχως
 Wink  
Logged

τζιφος
Alki_Viades
Μέλη

Offline Offline

Posts: 157


View Profile WWW
« Reply #2 on: May 06, 2004, 11:43:30 AM »

Εγω θα ελεγα Ιαπωνια-Ιαπωνια. Αν εξαιρεσεις το desmo, οι Ιαπωνες εχουν περασει τις απειρες καινοτομιες απο τους αγωνες στην παραγωγη.

Παντως τιμητικο για την Ιταλια που ειναι 2η, μπροστα απο Αμερικη, Γερμανια και λοιπους κολοσσους.
Logged
Markos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 598


View Profile WWW
« Reply #3 on: May 06, 2004, 01:13:52 PM »

φιλε μου...χρειαζεται να διαχωρισουμε καποια πραγματα για να μη  χανουμε την ουσια
οταν λεμε τεχνολογια εννοουμε το τελικο προϊον που απολαμβανει και βιωνει ο αγοραστης στην οδηγηση?
ή τεχνολογια....επειδειξη hi tec δυνατοτητων χωρις ουσιαστικο αντικρυσμα?
ναι....σιγουρα οι γιαπωνεζοι εχουν φοβερη τεχνολογια...τι ομως απο αυτην απολαμβανεις οταν οδηγας?
η μαλλον....τι περισσοτερο απολαμβανεις σε σχεση με μια ιταλικη μοτοσυκλετα απο τεχνολογικης αποψης?
μηπως τελικα ειναι απλα μια ιδεα για εθισμενους στα περιοδικα μοτοσυκλετιστες που ψαρωνουν με την νεα κατεργασια στην επιστρωση του κυλινδρου και παραβλεπουν οτι τα 180 αλογα στο δρομο δεν περνανε σωστα?...ενα ασχετο παραδειγμα αναφερω
αρα...τεχνολογια για τον κοσμακη ειναι η αξιοποιησιμη τεχνολογια, ετσι?
η τεχνολογια που κανει τη ζωη σου καλυτερη πανω στη μοτοσυκλετα....και οχι μονο στο συνεργειο
απο αυτη τη σκοπια θα συμφωνησεις οτι οι γιαπωνεζοι κινουνται εκ του ασφαλους χωρις απαραιτητα να σου δινουν ενα τοσο μεγαλυτερο αναλογικα οφελος σα χρηστη....επισης το κοστος και η ποιοτητα κατασκευης παιζουν μεγαλο ρολο...το κοινο στο οποιο απευθυνεται μια εταιρεια
εδω λοιπον αναγκαστικα η κουβεντα μας θα περιοριστει στα κορυφαια μοντελα της καθε εταιρειας τα οποια ειναι και φορεις του R&D της υποτιθεται
τι αγοραζεις λοιπον σ ενα cbr1000rr 2004 και τι σ ενα 999 του 2004?
τεχνολογικα μιλαω
και το μεταφερω στο πεδιο του fast track σε δρομο και πιστα
τι απ την τεχνολογια του cbr χρησιμοποιεις και αξιοποιεις και τι απ το 999?
Logged

τζιφος
tifozif1
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1158


View Profile WWW
« Reply #4 on: May 06, 2004, 01:21:11 PM »

Ιαπωνια.

αν και δεν είναι έυκολο να απαντήσεις με μια λέξη. Ένα Ισπανικό μηχανάκι μπορεί να χρησιμοποιεί "γερμανικά" κράματα, Ιταλικά φρένα, γιαπον ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα κτλ.
Logged

Mia
Μέλη

Offline Offline

Posts: 289


View Profile WWW
« Reply #5 on: May 06, 2004, 01:27:15 PM »

Τζαπάν ρούλζ !!!!  :chinese:  
Logged

Σαν με κοιτάαααααααααααααααας
Ηλιοβασίλεμα στα ματια σου

ΦΩΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ  
Bladerunner
Μέλη

Offline Offline

Posts: 143


View Profile WWW
« Reply #6 on: May 06, 2004, 01:47:13 PM »

Quote
σε ποια χωρα θεωρειτε οτι σημερα γινεται η πιο σημαντικη ερευνα και προοδος στην τεχνολογια των μοτοσυκλετων ??
Έτσι ακριβώς όπως το έθεσες... Μαλαισία
 
Logged

Ride fast, ride safe
Alki_Viades
Μέλη

Offline Offline

Posts: 157


View Profile WWW
« Reply #7 on: May 06, 2004, 01:51:13 PM »

Quote
φιλε μου...χρειαζεται να διαχωρισουμε καποια πραγματα για να μη  χανουμε την ουσια
οταν λεμε τεχνολογια εννοουμε το τελικο προϊον που απολαμβανει και βιωνει ο αγοραστης στην οδηγηση?
ή τεχνολογια....επειδειξη hi tec δυνατοτητων χωρις ουσιαστικο αντικρυσμα?
ναι....σιγουρα οι γιαπωνεζοι εχουν φοβερη τεχνολογια...τι ομως απο αυτην απολαμβανεις οταν οδηγας?
η μαλλον....τι περισσοτερο απολαμβανεις σε σχεση με μια ιταλικη μοτοσυκλετα απο τεχνολογικης αποψης?
μηπως τελικα ειναι απλα μια ιδεα για εθισμενους στα περιοδικα μοτοσυκλετιστες που ψαρωνουν με την νεα κατεργασια στην επιστρωση του κυλινδρου και παραβλεπουν οτι τα 180 αλογα στο δρομο δεν περνανε σωστα?...ενα ασχετο παραδειγμα αναφερω
αρα...τεχνολογια για τον κοσμακη ειναι η αξιοποιησιμη τεχνολογια, ετσι?
η τεχνολογια που κανει τη ζωη σου καλυτερη πανω στη μοτοσυκλετα....και οχι μονο στο συνεργειο
απο αυτη τη σκοπια θα συμφωνησεις οτι οι γιαπωνεζοι κινουνται εκ του ασφαλους χωρις απαραιτητα να σου δινουν ενα τοσο μεγαλυτερο αναλογικα οφελος σα χρηστη....επισης το κοστος και η ποιοτητα κατασκευης παιζουν μεγαλο ρολο...το κοινο στο οποιο απευθυνεται μια εταιρεια
εδω λοιπον αναγκαστικα η κουβεντα μας θα περιοριστει στα κορυφαια μοντελα της καθε εταιρειας τα οποια ειναι και φορεις του R&D της υποτιθεται
τι αγοραζεις λοιπον σ ενα cbr1000rr 2004 και τι σ ενα 999 του 2004?
τεχνολογικα μιλαω
και το μεταφερω στο πεδιο του fast track σε δρομο και πιστα
τι απ την τεχνολογια του cbr χρησιμοποιεις και αξιοποιεις και τι απ το 999?
Εχουν μια βαση η σκεψεις σου αλλα:

Επειδηξη hi-tech γινεται απο ΟΛΟΥΣ, λογω marketing. Ειναι απλα θεμα επιβιωσης.

Ποιο ειναι πιο ευκολο και συγχωρει λαθη, τα R1/CBR100RR ή το 748?

Το cbr1000rr 2004 ριχνει στ'αυτια σ'ενα "απλο" 999, για να ειναι ανταγωνιστικο το 999 πρεπει να δωσεις τα διπλασια λεφτα. Χαιρω πολυ.

Ιταλικο V4 με την αξιπιστια των π.χ. VFR υπαρχει?

Οσο τεχνολογικα προηγμενες ειαι ο Ohlins, επειδη εχουν το καλυτερο κρατημα στον κοσμο αλλα ειναι και οι ακριβοτερες στον κοσμο, αλλο τοσο τεχνολογικα προηγμενες ειναι και οι Kayaba που εχουν π.χ. το 70% του κρατηματος στο 30% της τιμης και το προσφεραν στον ΠΟΛΥ κοσμο.

Οι επιστρωσεις στους κυλινδρους μπορει να φερνουν 0,0003% παραπανω ιπποδυναμη αλλα αυξανουν και τη μακροζωια του κινητηρα ΑΡΚΕΤΑ.

Η RCV δεν σου φαινεται προηγμενη;

Το RAM AIR απο που ξεκινησε;

Τα 5βαλβιδα FZR με τα διαστηματα ρυθμισης βαλβιδω 25000χλμ πως σου φαινονται;

Ποιος εβαλε πρωτος μονομπρατσο (η ερωτηση εδω δεν ειναι ρητορικη,  :whistling1: νομιζω VFR αλλα μηπως 916?)

Οι Ιαπωνες μπορει να κατηγορηθουν πως αντεγραψαν πολλες ευρωπαικες ιδεες, τουλαχιστον ομως τις υλοποιησαν σωστα και τις εκαναν προσιτες στο ευρυ κοινο. Κι ολα αυτα μου ερχονται ΕΜΕΝΑ στο κεφαλι, που δεν ειμαι και κανενας παντογνωστης στα ιστορικοτεχνολογικομοτοσυκλετιστικα! Επισης εγω Αυστριακη μοτο εχω αλλα καποια πραγματα ειναι φως φαναρι...
 
Logged
Ταξιδιώτης
Μέλη

Offline Offline

Posts: 580


View Profile WWW
« Reply #8 on: May 06, 2004, 03:03:34 PM »

Ιαπωνια επισης.
Πιστευω οτι απο εκει ξεκινουν οι περισσοτερες καινοτομιες και οτι επισης η τεχνολογιες που παραγονται εκει ειναι προσιτες παγκοσμιως, γιαυτο και εχουν επικρατησει, ακομη και αν σε ορισμενες περιπτωσεις δεν ειναι οι καλυτερες δυνατες απο θεμα αποδοσης.
Logged

<:|"...Πολεμιστής τη μέρα ..
...Εραστής τη νύχτα...
...Μεθυσμένος απο άποψη...
...Στρατιώτης απο λάθος!...|:>
Konstantinos-R1
Μέλη

Offline Offline

Posts: 1240


View Profile WWW
« Reply #9 on: May 06, 2004, 07:04:57 PM »

Ιαπωνία μιας που αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει...
Logged

Power Commander IIIr 350 euro for sale... (και 400 που έχω στην τσέπη, 750. Τι κερδίζω;)

Εγώ είμαι ενά καλό παιδί,μα θα παραστρατήσω...
Αυτόν που με ρουφιάνεψε αν τύχει και γνωρίσω...
Εγω δεν μπαίνω φυλακή κι ας μάθω το ρουφιάνο...
Γιατί έχω φίλους του κακού και τις δουλειές μου κάνω...

Εσύ είσαι ενά καλό παιδί, και ας παραστρατήσεις...
Και τον ρουφίανο αν τον βρεις θα κάτσω να με γαμήσεις...
Εσύ δεν μπαίνεις φυλακή, όξω πρέπει να ζήσεις...
Μα τον μπελά σου θα τον βρεις, όσο και να μας γλύψεις...
[/color]

ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
996
Μέλη

Offline Offline

Posts: 85


View Profile WWW
« Reply #10 on: May 30, 2004, 10:59:10 PM »

οσοι ψηφισαν ιαπωνια ας πανε στο λινκ για να δουνε τι γινετε στο πρωταθλημα των σουπερμπαικς

http://www.mcnews.com.au/MotorcycleRacing2...5/Superpole.htm
« Last Edit: May 31, 2004, 02:24:23 AM by Hudds' » Logged
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #11 on: May 31, 2004, 05:16:41 AM »

Quote
οσοι ψηφισαν ιαπωνια ας πανε στο λινκ για να δουνε τι γινετε στο πρωταθλημα των σουπερμπαικς
Mα....  :unsure: τι σχέση έχει το τι γίνεται στα superbikes, moto gp, 250 , 125 και δεν συμαζεύεται σε σχέση με το τι τεχνολογία έχει ο Ιάπωνας σε σχέση με τον Ιταλό...

Δεν έχει σημασία απο που ξεκίνησε το ram air (απο τα ελικοφόρα για να είμαστε ακριβείς) ούτε που θα καταλήξει... Γεγονός είναι οτι η Χόντα βγάζει ευκολοδήγητα μηχανάκια. Αυτό άλλοι το λένε ''έλλειψη χαρακτήρα'' άλλοι τα πέρνουν και γουστάρουν. Το οτι είναι δύσκολο να στρίψεις με ενα 998 και οτι σκορτσάρει σαν δαιμονισμένο (έχει ροπή δεν λέω...) άλλοι το λένε ''χαρακτήρα'' .

Όμορφο το ντέσμο αλλα αν δεν ήταν οι Ιάπωνες κακά τα ψέμματα θα είχαμε όλοι V2 με ωστήρια ή desmo...

Το τι γίνεται στους αγώνες δεν έχει καμία σχέση με το πιο μηχανάκι είναι πιο φιλικό και πιο έχει την περισσότερη εξέλιξη και τεχνολογία....

Είδα στα GP τι έγινε που μπήκε η ντουκάτι με το χωροδυκτίωμα (που το ξέρουν απο τα γενοφάσκια τους οι Ιταλοί) και δεν μπορεί να στρίψει και πηγαινοφέρνουν τον οδηγό σαν τραινάκι για να το κάνουν να πλαγιάσει σαν κανονικό μηχανάκι...

Και δεν έχει σχέση γιατί ο Ρόσσι απέδειξε (λες και δεν ήταν γνωστό) οτι ο οδηγός είναι αυτός που παίζει το 99% στον αν το μηχανάκι θα πάει γρήγορα απο το 'Α' στο 'Β' ... Στην χόντα πιστεύω τραβάνε τα μαλλιά τους ακόμα ...
Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
Hudds'
Mods
Μέλη

Offline Offline

Posts: 631


View Profile WWW
« Reply #12 on: May 31, 2004, 05:09:28 PM »

Αγαπητε VFR πιστευω μπερδευτηκες λιγο...  :ermm: νομιζω το θεμα ειναι περι τεχνολογιας μοτο... οχι οδηγικης φιλικοτητας...

αυτο που θελει να πει ο 996, και πιστευω ειναι κοινα αποδεκτο, ειναι οτι απο (και για τους)  αγωνες δημιουργειται η 'τεχνολογια', οποτε μια ματια εκει δειχνει τι παιζεται... απο την αρχη του 'σπορ' εως τις μερες μας.

τι σχεση εχει το οτι η Honda βγαζει ευκολοδηγητα μηχανακια με την καθεαυτη τεχνολογια? το οτι μπορει ο καθενας να τα καβαλησει και να τα παει? με αυτη την λογικη το fazer ειναι μηχανολογικο διαμαντι τοτε... ασε τα σκουτερακια! :laughing:

και οσο για το 998 νομιζω εισαι υποκιμενικος περι 'στριψιματος'... αυτο που εχω καταλαβει (με την μικρη μου εμπειρια με το μηχανακι) ειναι οτι απαιτει 'ικανοτητες' για να το πας και να το στριψεις, βλεπε throttle control, countersteering, body positioning κτλ... σιγουρα δεν ειναι το πιο ευκολοδηγητο μηχανακι που κυκλοφορει στην αγορα αλλα σε 'εμπειρα' χερια εχει αποδειξει τις δυνατοτητες του την τελευταια δεκαετια... (και απο προσφατη προσωπικη εμπειρια θυμαμαι πως το πηγαινα εγω και πως το πηγαινε ενα Παλικαρι στο fast group στο Cadwell Park...) και το RCV φανταζομαι θα ειναι δυσκολο για μενα αλλα δεν θα τολμουσα να πω οτι για αυτο το λογο ειναι μηχανολογικα υποδιυαιστερο απο το CBR...
οσο για το σκορτσαρισμα, ναι σκορτσαρει στην standard πολιτικη εκδοσή του κατω απο τις 3.000, αλλα αυτο τι σημαινει? οτι ειναι μηχανολογικα κατωτερο απο ενα firestorm? θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω... πριν λιγο καιρο του εβαλα to 45/50mm termignoni half system (cpu, balancing pipes, end cans) με αποτελεσμα να μην σκορτσαρει πια, λιγοτερο φρεναρισμα του κινητηρα, καλυτερο 'τραβηγμα' παντου και ηχο οπως πραγματικα ακουγονται τα ducati... μηπως το σκορτσαρισμα εχει να κανει με τις φυμομενες εξατμισεις και το injection mapping για να παρει εγκριση για τον δρομο? μηπως εχει να κανει και με τιποτα αλλο?  :whistling: σε αυτο εχεις περισσοτερες μηχανολογικες γνωσεις απο μενα για να ξερεις...

τωρα το οτι η ducati δεν τα παει καλα φετος στο motoGP μηπως εχει να κανει και αυτο με την εξελιξη της τεχνολογιας? αν θυμαμαι καλα το περσινο d16 ηταν απο τα πιο προηγμενα μηχανακια του πρωταθληματος αλλα θυσιαστηκε στο βωμο της εξελιξης για εφετος...  και περσι το M1 ηταν yatabaza αλλα φετος εξελιχθει... το οτι θα βγει στην παραγωγη το 2006 το d16 (οπως βγει...) μονο τεχνολογικη ανωτεροτητα για μενα δειχνει...

και προς Θεου δεν λεω οτι οι Ιαπωνες δεν εχουν τεχνογνωσια και δεν εχουν συμβαλει στην εξελιξη του 'ειδους'...  

...να μην μακρυγορω γιατι εχει και καλη μερα να παμε καμια βολτα... :scooter:

φιλικα
Hudds'


υ.γ. Rossi ζουμε στην DUCATI να σε δουμε  B)
« Last Edit: May 31, 2004, 05:12:22 PM by Hudds' » Logged
VFR
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3766


View Profile WWW
« Reply #13 on: May 31, 2004, 05:57:49 PM »

μα.... μηχανολογικό επίτευγμα δεν είναι να κάνεις κάτι όσο ακριβώς ελαστικό χρειάζεται για να μπορεί να πάει γρήγορα εύκολα και να συγχωρεί???  :blink: Να στρίβει στην βροχή άνετα???  :blink:

Εκτός αν μηχανολογικό επίτευγμα ενοούμε μόνο τις νέες ιδέες. Τότε η NR το 80 τόσο πήρε τα σώβρακα πολλών με οβάλ έμβολα, δύο μπιέλες στον κύλινδρο και 8 βαλβίδες...   Smiley

Μηχανολογικά, πλέον, δεν ενοούμε μόνο τα της μηχανής. Το οτι το Mille το καινούργιο κοιτάει 7 φορές παραπάνω την θέση του στροφάλου (τυχαίος αριθμός) απο το προηγούμενο είναι εξέλιξη... (βοηθάει και στο σκορτσάρισμα  Wink )

Βρε Γιώργη, το είπες και μόνος σου ''πριν λιγο καιρο του εβαλα to 45/50mm termignoni half system (cpu, balancing pipes, end cans'' . Το Yamaha για παράδειγμα το R1 2004 (ή και 2002 ρώτα τον ssmprini και τον parchon) δεν σκορτσάρουν με τίποτα. Αυτά με μαμά σύστημα και τίποτα άλλο.

Το σκορτσάρισμα (προς το παρόν, μιας και δεν είναι μηχανολογικής φύσεως η συζήτηση) το αναλύω ως εξής. Παίρνω all stock ενα δικύλινδρο Ιταλικό κι ενα Γκιαπόν. Εξ άλλου τις ίδιες προδιαγραφές περνάει και το SV το 1000 και δεν σκορτσάρει τόσο. ¶λλες οι καταβολές της μηχανής θα μου πείς.. σιγά μην το πηγαίνεις στην πίστα το 998 με πρώτη. Σωστά θα σου απαντήσω.

Το οτι δεν τα πάει καλά στο moto GP δέν έχει να κάνει με την εξέλιξη της τεχνολογίας. ΑυτΟΥνονα είπα και πρίν. Οι αγώνες δεν έχουν να κάνουν με την τεχνολογία (στην απλή σημασία της πρότασης) .... Το οτι ήταν απο τα πιο προηγμένα ουδέν γνωρίζω ποιός το είπε αλλά μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να φτιάξεις εναν V5 Και να δουλεύει τόσο καλά. Τεχνολογία έχει το Aprillia με fly by wire και υδραυλικές βαλβίδες. Αυτό μάλιστα. ¶σχετα αν δεν δουλεύουν καλά και δεν πηγαίνει καλά στους αγώνες. Είναι τεχνολογία όμως που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μηχανές... Απλά για το Ντούκ το είπα γιατί δημιουργήθηκε αντίλογος για το πόσο καλά πάει στα SBK ... ωραία και? έχουν τεχνολογία κορυφαία τα SBK? Απο πότε? :blink:

Το οτι η Honda έβγαλε ένα μηχανάκι με πίσω ανάρτηση που δεν έχει βάση σε σταθερό σημείο στο 600 RR εφέτος ΔΕΝ είναι τεχνολογία, τεχνογνωσία κτλ κτλ?? Η Ducati τι τεχνολογία έδειξε στο 749R?? Εδώ στο ST έβαλαν 3 βαλβίδες και το έκαναν βούκινο την στιγμή που το 1981 το 650 το Africa είχε 3... το ίδιο και με τα μπουζί...
Το ότι η Yamaha δεν είχε ram air στο R1 μέχρι τώρα δεν είναι τεχνολογία?? Ξέρεις οτι πολλοί την έβριζαν γι αυτό? Εγώ προσωπικά της βγάζω το καπέλο γιατί χωρίς ραμ air και το προηγούμενο Ρ1 ήταν και είναι πιστόλι τεχνολογικά (μιας και για να βγάλεις τα ίδια άλογα χωρίς ram air, απαιτεί έστω και λίγο πιο καλή τεχνολογία...)

Το VTEC δεν είναι τεχνολογία? Το GTS δεν ήταν τεχνολογία? Το οτι βλέπεις ακόμα ΧΤ στον δρόμο και Bros, Steed, Transalp, Africa, CBR, Fz, GPz (οχι και τόσα αλλά για να είμαι γραφικός) δεν είναι τεχνολογία? Χέσε το μπροστινό του... η ηλεκτρονική του?? (μόνο καφέ δεν έφτιαχνε...) Εγώ προσωπικά, τεχνολογία δεν λέω μόνο την επανθράκωσημ το deep freezing και το πλαίσιο απο ανθρακόνημα ή την εξάτμιση απο τιτάνιο. Λέω το οτι κάποιος σταμάτησε να σκέφτεται συμβατικά και σκέφτηκε το ''κάτι άλλο'' R&D δηλαδής... Σταμάτησα να σκεύομαι οτι η ανάρτηση θα πρέπει να έχει την μία άκρη της σε στα8ερό μέρος και την έκανα αλλιώς... σταμάτησα να σκέφτομαι οτι χρειάζονται κολήσεις και σκέφτικα πως θα τις βγάλω... ή ακόμα καλύτερα πως θα φτάξω ελεγχόμενες ελαστικότητες σ' ένα πλαίσιο χωρίς κολλήσεις... αυτό δεν είναι τεχνολογία??

Μην κοιτάς το τελικό προϊόν. Κοίτα τι έχει γίνει απο πίσω του. Εμένα, ναι, μου λέει πολλά απο τεχνολογικής άποψης οτι το CBR μπορεί να το πάρει και η κουτσή μαρία και να το πάει σφεντόνα. Γιατί?? Γιατί ΔΕΝ είναι εύκολο μηχανολογικά να φτιάξεις ένα τέτοιο πράγμα... απαιτεί γνώση του ανικειμένου. Και γνώση του αντιεκειμένου συνεπάγεται και εξέλιξη της τεχνολογίας...


βόλτα???  :blink: γαμώτ...

εγώ μακρυγορω  γιατί είμαι εργαστήριο  Tongue
« Last Edit: May 31, 2004, 06:16:12 PM by VFR » Logged

Όσοι θέλουν πληροφορίες για το πώς να πέφτουμε σε αμμοπαγίδες με τις λειγότερες υλικές ζημιές, να με πάρουν τηλέφωνο. Διανυκτλερευση στο καινούργιο μου οικόπεδο στις Σέρρες. Οδός ¶μμου 15, πίστα Σερρών. Ευχαριστώ.
odd
Global Mod
Μέλη

Offline Offline

Posts: 3187


View Profile
« Reply #14 on: May 31, 2004, 06:42:44 PM »

Quote
σε ποια χωρα θεωρειτε οτι σημερα γινεται η πιο σημαντικη ερευνα και προοδος στην τεχνολογια των μοτοσυκλετων ??

Παρακάμπτω χαριτωμένα, όλα όσα γράφτηκαν παραπάνω... σχετικά δηλαδή με την εφαρμογή της τεχνολογίας σε μηχανές... και προσεγγίζω την αρχική ερώτηση, από την πλευρά της έρευνας και της παραγωγής τεχνολογίας.

Και να σας πω το εξής απλό : Τεχνολογία για μοτοσυκλέτες ΔΕΝ παράγεται, ούτε συνέβη αυτό ποτέ!. Tο μόνο που γίνεται από τις κατασκευάστριες μηχανών, είναι η εφαρμογή υπάρχουσας και δοκιμασμένης τεχνολογίας.

Επομένως, επαναδιατυπώνουμε την αρχική ερώτηση, ζητώντας την χώρα στην οποία γίνεται η καλύτερη εφαρμογή της υπάρχουσας τεχνολογίας με σκοπό ένα άρτιο σύνολο μοτοσυκλέτας.

Αυτό γιατί, αν πραγματικά αναρωτιέται κάποιος, που παράγεται όοολη αυτή η τεχνολογίας που φορούν οι μηχανές μας ("σας" μάλλον); θα πρέπει να αρχίσει να ψάχνει, που βρίσκεται η ισχυρότερη αεροδιαστημική βιομηχανία (βλ. US/UK/France) και δευτερευόντως, που πραγματοποιείται ιδιαίτερη έρευνα για επίγεια οχήματα (κυρίως τουτου) όπως πχ. Γερμανία-Ιαπωνία-Ιταλία.

Λοιπόν? ποια είναι τελικά η αρχική ερώτηση? :shifty:  
Logged

wild is the wind..[/color]
dimitris74
Μέλη

Offline Offline

Posts: 374


View Profile WWW
« Reply #15 on: May 31, 2004, 07:04:21 PM »

Quote
Εκτός αν μηχανολογικό επίτευγμα ενοούμε μόνο τις νέες ιδέες. Τότε η NR το 80 τόσο πήρε τα σώβρακα πολλών με οβάλ έμβολα, δύο μπιέλες στον κύλινδρο και 8 βαλβίδες...   Smiley
και άλλες 100 και πατέντες που κατοχύρωσε η HONDA για μελλοντικη χρήση απο μία μόνο μηχανή.
αν και ουσιαστικά εφαρμωσε τεχνολογίες και μελέτες που υπήρχαν αλλά δεν είχαν μπεί στη παραγωγη. πχ κονιομεταλλουργια.όπως κάνουν όλοι.

 
Logged

996
Μέλη

Offline Offline

Posts: 85


View Profile WWW
« Reply #16 on: May 31, 2004, 09:18:54 PM »

τεχνολογια (απο λεξικο ελληνικης γλωσσας φυτρακη) = η πρακτικη εφαρμογη των τεχνων και των επιστημων

δηαλδη ανακαλυπτει η μεταλουργια, η αεροναυπηγικη, η μηχανικης των ρευστων, η χημεια και η φυσικη (κα καποιοι παιρνουν  νομπελ) και ερχεται ο μαστρο NCR και ο μαστρο HRC και ο μαστρο Fogarty και πρακτικα  αυτα τα εφαρμοζουν στα μηχανακια για να κερδισουν το πρωταθλημα στα SBK  και τα GP. Σε ποια χωρα  γινεται αυτο καλυτερα σημερα ?  (τωρα αυτα για τα σι μπι αρ και τα αρ1 ειναι ασχετα με την τεχνολογια, ΜΟΝΟ με το μαρκετινγκ και το λαδωμα των μοτο συντακτων εχουν να κανουν. Σιγα μην καταλαβαιενι ο μεσος μαπας μηχανοβιος τι κανει το ραμ αιρ καΙ για αυτο προτιμησει το σι μπι αρ του 2000  απο το ρ6 του 2000.)


ρε οντντ ακου ενα παλιο ανεκδοτο που μολις θυμηθηκα

Ένας τουρίστας βρέθηκε σ' ένα pet shop και κοίταζε τα ζωάκια. Κάποια
στιγμή μπαίνει ένας κύριος και ζητάει έναν Excel-χιμπατζή. Ο πωλητής
έγνεψε καταφατικά, χάθηκε για λίγο κι επέστρεψε μ' έναν χιμπατζή
λέγοντας "15.000 ευρώ, παρακαλώ!". Ο πελάτης πλήρωσε κι έφυγε με το
χιμπατζή.
Έκπληκτος ο τουρίστας απευθύνθηκε στον πωλητή:
"Πολύ ακριβός ο χιμπατζής, γιατί;"
"Ο χιμπατζής αυτός είναι τέλειος στο Excel. Προγραμματίζει με ελάχιστα
λάθη, πολύ γρήγορα και με μικρό κόστος" του απάντησε ο πωλητής.
Ο τουρίστας πρόσεξε έναν άλλον χιμπατζή σε κλουβί με τιμή 25.000 ευρώ.
"Ω, αυτός είναι ακόμη πιο ακριβός, τι κάνει αυτός;" ρώτησε πάλι. "Αυτός
είναι ειδικός στον προγραμματισμό web. php, java, html, τα παίζει στα
δάχτυλά του" απάντησε ο πωλητής.
Σε λίγο το μάτι του τουρίστα έπεσε σ' έναν άλλον χιμπατζή, του οποίου η
τιμή ήταν 50.000 ευρώ. Απευθύνθηκε και πάλι στον πωλητή, λέγοντάς του
"αυτός κοστίζει περισσόετρο απ' ό,τι οι άλλοι δυο μαζί. Τι ακριβώς κάνει
αυτός;". Ο πωλητής του απάντησε "Για να είμαι ειλικρινής, δεν τον έχω
δει ποτέ να κάνει κάτι, έχω προσέξει όμως πως οι άλλοι χιμπατζήδες τον
φωνάζουν αντιμινιστρατορ ..."  
Logged
StavRos
Μέλη

Offline Offline

Posts: 205


View Profile WWW
« Reply #17 on: May 31, 2004, 09:44:53 PM »

τα τελευταια χρονια (και μονο) η χωρα που εχει κανει την μεγαλυτερη μηχανολογικη εξελιξη (ειδικα σε σχεση με τους αγωνες) ειναι η μαλαισια.
εχει ξοδεψει πολλα εκατομμυρια ευρω στο να φτιαξει την καλυτερη πιστα του κοσμου και προπαντως υπαρχει μια foggy petronas που παει πολυ καλα!

τα προηγουμενα χρονια θα ψηφιζα ιαπωνια. ειδικα το HRC γ@#ει και δερνει, αλλαξαν οι κανονισμοι στα μοτοGP? εφτιαξαν ενα μηχανακι απο το χαρτι (RCV) και τους πηραν τα σωβρακα απο την πρωτη χρονια, χωρις ΚΑΜΙΑ (απο οσο ξερω) εγκαταλειψη απο μηχανικο προβλημα...Ολοι ξερουν οτι ειναι οτι τελειοτερο εχει κατασκευαστει σε 2 τροχους! στα superbikes οι κανονισμοι ευννοουσαν τα διλυλινδρα???  ε εφτιαξαν ενα δικυλινδρο (VTR) που ηταν πρωταγωνιστης (μαζι με τα ducati).
η ιταλια (εκτος απο την ducati) δεν την θεωρω δυνατη μοτοσυκλετιστικη βιομηχανια. και εξηγω: στην aprilia το 70% των εξαρτηματων προερχονται απο ανεξαρτητα εργοστασια και μονο το  30% κατασκευαζεται απο την aprilia! Δηλαδη δεν ειναι κατασκευαστης 100% αλλα "συναρμολογητης"....  οσο για την ducati, μπορει να κατασκευαζει μοτοσυκλετες αλλα αν ειχαν ΤΗΝ τεχνογνωσια θα εφτιαχναν ενα μηχανακι για το μοτο GP που θα ηταν ανταγωνιστικο(παραδειγμα honda rcv). οχι πως δεν θα το κανουν καλο αλλα η honda το εκανε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ λες και ετρεχε χρονια! πολλοι θα πουν για τα superbikes... η ducati ειναι πολυ καλη εκει και δεν παιζεται κτλ κτλ. εγω εχω να πω πως απο την στιγμη που εχει τοσα χρονια τεχνογνωσιας στην πλατη πως να μην κερδιζει??? ειδικα οταν τοσα χρονια ηταν υπερ της οι κανονισμοι? ασε που πλεον κανενα ιαπωνικο εργοστασιο δεν λαμβανει με επισημη ομαδα στα superbike! ετσι λοιπον δεν μπορουμε να πουμε οτι η ducati Κερδιζει γιατι στην πραγματικοτητα τρεχει μονη της!  
ΕΠΙΣΗΣ (και για μενα ειναι πολυ σημαντικο) τα ducati απο την πρωτη στιγμη που τα βαζεις μπροστα οταν ειναι καινουργια το μοτερ ακουγεται λες και εχει μεσα στραγαλια (ουτε ξηροκαμπανο συμπλεκτη να ειχαν) . ενω τα honda γουργουριζουν ακομα και μετα παο 20 χρονια! ΑΥΤΟ -ΕΓΩ- το θεωρω τεχνογνωσια. δεν φτιαχνει ο καθενας ενα μοτερ το οποιο δουλευει λες και εχει μελι μεσα. αυτο για μενα ειναι διαφορα γνωσεων!

οσο λοιπον για "τη πρακτικη εφαρμογη των τεχνων και των επιστημων" ολα αυτα που γινονται στους αγωνες βρισκουν φιλτραρισμενα την πρακτικη τους εφαρμογη! παραδειγμα... rcv= το πιο ευκολοδηγητο motogp, cbr1000 2004= το πιο ευοκολοδηγητο χιλιαρι!


θα ηθελα την γνωμη σας (ακους γστε?) για αυτα που λεω


υγ. μπορει να ξεφυγα απο το θεμα λιγο...
« Last Edit: May 31, 2004, 10:02:45 PM by StavRos » Logged

[span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\']YAMAHA RULEZ!!!!![/span]

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>www.motorides.com</span></span>
reinmeister
Μέλη

Offline Offline

Posts: 238


View Profile WWW
« Reply #18 on: June 01, 2004, 11:07:14 AM »

τα ducati σκορτσαρουν κατω απο τις 3.000 γιατι το κουταλι που ξεχασε ο ιταλος βρισκει στο κατω μερος του στροφαλου και η στροφορμη δεν αρκει ετσι ωστε να υφισταται ομαλο ανεβασμα στροφων...
επισης ακουγονται ,χαμηλα,σαν γκαζοντενεκεδες λογω του υπολοιπου ξεχασμενου σερβιτσιου στα εντοσθια του κινητηρα Tongue  Tongue  Tongue
αγαπημενη εκφραση των ιταλων μηχανικων και εφαρμοστων.."ρε δεν τρωμε κανα μακαρονι να καρδαμωσουμε μπας και καταφερουμε να δεσουμε κανα μοτερ?"

τα τζαπαν δεν σκορτσαρουν  δεν κοπανανε και δεν σπανε διοτι...
1ον...οι γιαπωνεζοι χρησιμοποιουν ξυλακια για το φαγητο
2ον...ειναι λιτοδιαιτοι....
3ον...στο μαθημα δεν κοιταζαν τον κωλο της γιαπωνεζας στο διπανο θρανιο,αλλα τον καθηγητη...
4ον...εχουν ευαισθητη ακοη και κανουν τα μοτερ αθορυβα(honda rules)
5oν... η αναπροσαρμογη τιμων στην εισαγωγη πρωτων υλων (μεταλλων) εχει κανει τα υλικα απαγορευτικα ακριβα ...
6ον...οι υπερωριες πληρωνονται αδροτατα και δεν υπαρχει λογος να καταστρεψουν οικονομικα τους εργοδοτες επισκευαζοντας σπασμενα μοτερ...
και 7ον....ποτε δεν υπηρξαν υπερμαχοι της αποψης των ιταλων..."σχεδιασε το οσο πιο ομορφο μπορεις....μπορει να κολακευθει αρκουντως ετσι ωστε να μην σπασει.... Tongue  Tongue  Tongue

 
Logged

frankly my dear.......i dont give a damn
996
Μέλη

Offline Offline

Posts: 85


View Profile WWW
« Reply #19 on: June 01, 2004, 10:08:22 PM »

σταυρο για τα της τεχνολογιας θα τα πουμε αργοτερα σε λιγο καιρο που θα φανει ποια εταιρεια πουλαει φουμαρα και προσλαμβανει 10  οδηγους για να μην χασει το κατασκευατων και ποιος ειναι αυτος που παραγει τεχνολογια προς το παρον δες το παρακατω που η ιδια η ντουκατι απαντα  (αντιγραφη απο http://www.motorcycledaily.com/31may04_ducati.htm)

Ducati Willing to Step Backwards in Order to Move Forwards
By Dirck Edge


It is rare that an engineer, or an engineering group, will admit that perhaps they have taken a step backwards in design, rather than forwards. Engineering stubbornness, however, is an undesirable trait, because performance is generally the best indication of whether a new design surpasses an old one, not pride.

The following press release from Ducati indicates that it is willing to let MotoGP riders Loris Capirossi and Troy Bayliss choose between this year's bike and last year's bike at the Mugello GP coming up next weekend. A rare occurrence, indeed. It certainly shows Ducati is willing to do whatever it takes to be successful in racing. Results, not pride, are important to Ducati, and it is intent on obtaining those results no matter what.

The following press release also indicates that Ducati has made a major step forward with this year's MotoGP machine, particularly, with regard to Troy Bayliss. Bayliss has been very uncomfortable on the new bike, with erratic, and generally poor, results so far.

TWO VERSIONS OF THE DESMOSEDICI AVAILABLE FOR DUCATI MARLBORO TEAM RIDERS AT MUGELLO


Following the positive testing session at the French circuit the Monday after Le Mans, where the Ducati Marlboro Team riders made back-to-back tests between the Desmosedici GP3 and an evolution-spec GP4, Ducati Corse engineers have prepared two different bikes for both riders in time for the Mugello race.

The Ducati Marlboro Team will therefore provide Loris Capirossi and Troy Bayliss with a GP4, modified according to indications accumulated during the Le Mans session, and a GP3. The GP4 chassis has been modified with changes to the fuel tank and the positioning of the electronics package. The GP3 that will take to the track at Mugello has undergone suspension (2004-spec front forks) and engine component modifications from last year’s bike.

The decision to bring two different Desmosedicis to Mugello has been made in order to speed up the development of the GP4, a process that has snowballed rapidly since the Le Mans test, but which now needs to be put to the test on a track with different characteristics to the French circuit. Both riders will alternate aboard the two different spec bikes and will opt for the version they feel happier with for the race.

“A big thanks to everyone in Ducati Corse” declared Managing Director Claudio Domenicali, “as well as our suppliers, for the readiness and professionalism demonstrated over the last few weeks. We have produced a number of components and we are convinced that giving Loris and Troy the chance to ride two bikes with similar characteristics, but different in several details, can allow us to obtain the best possible result and at the same time give us clear indications about the development path to be followed. “We have important engine developments on the way and we will continue for the whole of the season to search for the competitiveness we have already proved we have and which we intend to reach again at all costs. On this matter, next Tuesday, before leaving for Barcelona, Loris and Troy will again be at Mugello for a further day’s testing, where they will also be flanked by test-rider Guareschi”.

Last year Loris Capirossi finished runner-up on the Mugello podium and now the Ducati Marlboro Team rider aims to score a similar brilliant result in the Italian GP following the positive outcome of Le Mans testing. “Last year’s Italian GP was the start of a really good run of results for me,” says Capirossi, who also scored the fastest lap of last year’s race. “So I hope that this year’s race will work for me in the same way. The decision to use two versions of the Desmosedici, as in the Le Mans tests, is a clear indication of Ducati Corse’s desire to get back up to the front. During qualifying we will have a chance to test both bikes and we will see which one I feel better with. “Mugello is an important race for me – I am an Italian rider on an Italian bike! It’s always a real challenge because there’s so much for riders and engineers to understand at this track: fast corners and fast changes of direction, downhill corners with negative camber and a few bumps. All this means a lot of work on chassis set-up.”

Former World Superbike champ Troy Bayliss can’t wait to jump aboard his Ducati Marlboro Team Desmosedici GP4 at Mugello following his lightning-quick performance during the team’s recent Le Mans tests. “We made a major step forward,” he says. “The changes we made to the GP4 allowed me to push a lot harder but without taking risks, so Mugello could be good for us which is what we want. “We’ll begin the practice sessions with both versions and then decide which one to use for the race. The bikes are very similar but have a few differences and I’ll race with the one that adapts better to the track.”

THE TRACK
Italy is generally agreed to be the heart and soul of motorsport, which is why the Italian GP is arguably the greatest weekend of the GP season. Not only that, Mugello is the kind of fast, flowing track that allows the Ducati Marlboro Team Desmosedici to unleash its awesome horsepower. The circuit is one of the most challenging, with a thrilling blend of fast turns, rapid direction changes, plentiful off-camber corners and an ultra-rapid main straight. Mugello has been popular ever since it joined the GP calendar full-time in 1991, first as the San Marino round and then as the Italian GP. The circuit hosted its first bike GP in 1976 but only became a regular venue after total refurbishment in the early nineties.

Mugello: 5.245km/3.259 miles
Pole position 2003: Valentino Rossi (Honda) 1m 51.927s
Lap record: Tohru Ukawa (Honda); 1m 52.601s (167.689kmh/ 104.197mph) 2002

DUCATI MARLBORO TEAM DATA LOGS

LORIS CAPIROSSI
Age: 31 (April 4, 1973)
Lives: Monaco
Bike: Ducati Marlboro Team Desmosedici GP4
GP victories: 23 (1xMotoGP, 2x500, 12x250, 8x125)
First GP victory: Britain, 1990 (125)
First GP: Japan, 1990 (125)
GP starts: 203 (33xMotoGP, 59x500, 84x250, 27x125)
Pole positions: 36 (3xMotoGP, 5x500, 23x250, 5x125)
First pole: Australia, 1991 (125)
World Championships: 3 (125: 1990, 1991, 250: 1998)
Mugello 2003 results. Grid: 2nd. Race: 2nd

TROY BAYLISS
Age: 35 (March 30, 1969)
Lives: Monaco
Bike: Ducati Marlboro Team Desmosedici GP4
First GP: Australia, 1997 (250)
GP starts: 20 (19xMotoGP, 1x250)
World Superbike victories: 22
World Championships: 1 (Superbike: 2001)
Mugello 2003 results. Grid: 11th. Race: DNF


 
Logged
V4+2R
Μέλη

Offline Offline

Posts: 737


View Profile WWW
« Reply #20 on: June 02, 2004, 03:09:01 PM »

Quote
Quote
σε ποια χωρα θεωρειτε οτι σημερα γινεται η πιο σημαντικη ερευνα και προοδος στην τεχνολογια των μοτοσυκλετων ??

Παρακάμπτω χαριτωμένα, όλα όσα γράφτηκαν παραπάνω... σχετικά δηλαδή με την εφαρμογή της τεχνολογίας σε μηχανές... και προσεγγίζω την αρχική ερώτηση, από την πλευρά της έρευνας και της παραγωγής τεχνολογίας.

Και να σας πω το εξής απλό : Τεχνολογία για μοτοσυκλέτες ΔΕΝ παράγεται, ούτε συνέβη αυτό ποτέ!. Tο μόνο που γίνεται από τις κατασκευάστριες μηχανών, είναι η εφαρμογή υπάρχουσας και δοκιμασμένης τεχνολογίας.

Επομένως, επαναδιατυπώνουμε την αρχική ερώτηση, ζητώντας την χώρα στην οποία γίνεται η καλύτερη εφαρμογή της υπάρχουσας τεχνολογίας με σκοπό ένα άρτιο σύνολο μοτοσυκλέτας.

Αυτό γιατί, αν πραγματικά αναρωτιέται κάποιος, που παράγεται όοολη αυτή η τεχνολογίας που φορούν οι μηχανές μας ("σας" μάλλον); θα πρέπει να αρχίσει να ψάχνει, που βρίσκεται η ισχυρότερη αεροδιαστημική βιομηχανία (βλ. US/UK/France) και δευτερευόντως, που πραγματοποιείται ιδιαίτερη έρευνα για επίγεια οχήματα (κυρίως τουτου) όπως πχ. Γερμανία-Ιαπωνία-Ιταλία.

Λοιπόν? ποια είναι τελικά η αρχική ερώτηση? :shifty:
αγαπητέ όντ....


ναι, εν μέρη έχεις δίκιο.

μα νομίζω οτι η μοτοσυκλέτα όπως και ένα πλυντήριο, όπως και ένα κάρο, όπως και ένας διαστημικός σταθμός, άντε, όπως και ένα πιρούνι, είναι κατασκευάσματα, στα οποία χρησιμοποιείται ήδη εφαρμοσμένη τεχνολογία....

οπότε ακόμα και η απρίλια μπορεί να μιλάει για τεχνολογία, όπως και η μοντένας, και ο καθένας.

κατα συνέπεια τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι, και απλά διαλέγουμε το καλύτερο.

για να είναι καλύτερο κάτι μεταξύ ομοειδών κατασκευασμάτων, απλά σημαίνει οτι κάποιος κάθησε και το ντάντεψε στοργικά έτσι ώστε να ξεχωρίσει.

πιστεύω χόνδα ιζ δε άνσερ, μα δεν είναι μόνο αυτή.

η χόντα δίχως το απίστευτο καινοτομικό, καταφέρνει και φιάχνει σύνολο που τσακίζει κόκαλα. και ναι, θα συμφωνήσω 100% με τον μητσο, διότι κι εγώ θεωρώ οτι η συμπεριφορά της μοτό στην πίστα/δρόμο είναι τεχνολογικό επίτευγμα.

ποιός χρόνισε το μηχανάκι με τέτοιο ανορθόδοξο τρόπο ωστε να μην γλυστράει το πίσω λάστιχο στην τρελή επιτάχυνση των GP?Huh

χόνδα.

και μόνο το οτι κάτσανε τα άτομα και σκεφτήκανε να αλλάξουν τον τρόπο που σκάνε τα άλογα στον δρόμο για να έχουν κράτημα αντί να πιέσουν την εκάστοτε εταιρία ελαστικών για καλύτερο λάστιχο για μένα είναι ένα πράγμα....

RESPECT.

και η ντου, και η καβα, και η απρίλια, και η γιαμ και η κάθε άλλη εταιρία βάζει το λιθαράκι της στην εξέλιξη, μα η χόνδα το κάνει καλύτερα απο όλους. τι να λέμε τώρα.

και μήτσο, επέτρεψέ μου να διαφωνίσω... ο ντόκ έκανε το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του. δεν απέδειξε τίποτα ακόμα.

το οτι είναι πολύ μπροστά σαν οδηγός το ξέραμε απο παλιά. το οτι κάνει όποιο μηχανάκι πάρει πρωταθλητή, δεν το έχει αποδείξει ακόμα. και νομίζω πως δεν θα το αποδείξει ποτέ.

 :bored:
« Last Edit: June 02, 2004, 03:45:17 PM by V4+2R » Logged

Καλές Βόλτες,
Ν.
Gandalf_dr685s/m
Μέλη

Offline Offline

Posts: 249


View Profile WWW
« Reply #21 on: June 02, 2004, 03:23:22 PM »

μιλάμε για καινοτομίες τεχνολογικές ή για απλή εφαρμογή της τεχνολογίας και τεχνογνωσίας σήμερα...;

Ννα θυμίσω οτι δύο μόνο εταιρίες έχουν κάνει το "mpam" τεχνολογικά ακόμα  και τώρα....
Suzuki και Yamaha..
Εξηγώ... δείτε το 2X2 της Yamaha που όντως αποτελεί κατασκευαστική καινοτομία και εφαρμογή σε μηχανές αλλάζοντας τρόπο οδήγησης αλλά και οδικής συμπεριφοράς της μηχανής..

Δείτε το Burgman που είναι το μοναδικό που φέρει ημι-αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης για 650 κυβικά σε scooter-ομοτοσυκλέτα....

Αυτά είναι τεχνολογικές καινοτομίες και συνάμα βρίσκουν εφαρμογή μόνο στην μοτοσικλέτα του σήμερα... Τα υπόλοιπα που αναφέρονται για nicassil, πέντε κυλίνδρους , πεταλούδες ψεκασμού , chips κτλ...έρχονται απο άλλους χώρους και δέχονται μετατροπές για να εφαρμοστούν στις μηχανές.....

Η μοναδική ,κοντινή Ευρωπαική καινοτομία , είχε γίνει περίπου στα μέσα του 90 με τον κινητήρα Rotax.....

Οπότε και εγώ στο Ιαπωνικό στρατόπεδο εδώ.....

 
Logged

Let there be light!!!
996
Μέλη

Offline Offline

Posts: 85


View Profile WWW
« Reply #22 on: June 02, 2004, 07:40:30 PM »

ορε γκανταλφ, τι σχεση εχει η γιαμαχα με το 2χ2 περα απο το οτι ειναι μετοχος της οχλινς, ολα εδω γινονται οσα αφορουν το 2χ2 εδω στην γηραια (και το κονσεπτ ειχε ολοκλξρωθει πολυ πριν εμφανιοστει η χρηματοδοτηση γιαμαχα....σκεψου οτι ακομα και μετα απο  σχετικο ζορι της ιαπωνιας να χωσει λεφτα,  ο απευθειας χρηματοδοτης στο συγκεκριμενο προτζεκτ ειναι η γιαμαχα γαλλιας, που παρεπιπτοντως σιγα σιγα αναδεικνυεται σε πολο σημαντικοτερο τεχνολογικα και απο την γιαμαχα στην ιαπωνια, GO-GO σου λεει μηπως κατι???, οσο δε για το μπεργκμαν για ξαναψαξτο λιγακι, μηπως !! λεω και αυτη η ιδεα  εχει ξεκινησει καπου πιο κοντα απο την ιαπωνια. Υπαρχει ενα συλλεκτικο τευχος του 2000 του μοτοσπορτ που εχει πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια για την ιστορια και τις ανακαλυψεις των διαφορων κατασκευαστων, ψαχνω να το βρω....
Παληκαρακια η ιαπωνια ειναι κορυφαια σε ενα μονο τομεα, στην οργανωση της παραγωγης και ολη τους η τεχνογνωσια και το R&D εινια εκει. Στα αλλα η αμερικη , η  ευρωπη και τωρα η μαλαισια  παιζει μπαλα....  

ειναι ωραιο θεματακι αλλα δυστυχως ειναι πολυ δυσκολο να ανοιχθει σε πολυ κοσμο γιατι οι πιο πολλοι δεν ξερουμε ουτε τις βασικες εννοιες, δηλαδη τι ειναι μαρκετινγκ, τι ειναι τεχνολογια, τι τεχνολογια παραγωγης, τι μηχανολογια, τι εφευρεση , τι πατεντα, τι R&D και παει λεγοντας. Ξερεις εαν το δεις στην φορμουλα 1, εχει πλακα γιατι εκει πολλοι βασικοι συμμετεχοντες και δημιουργοι τεχνολογιας/τεχνογνωσιας  δεν ειναι ουσιαστικα κατασκευαστες αυτοκινητων μαζικα παρα ειναι μονο παραγωγοί σχετικης τεχνολογιας, ,οποτε εκει δεν υπαρχει η ευκολια του συσχετισμου του τυπου, η φεραρι ειναι η καλυτερη γιατι πουλαει τα πιο πολλα αυτοκινητα ,η τα φεραρι δεν σπανε, η δεν θελουνε συντηρηση . Εκει ειναι πιο δυσκολο να εξηγησει καποιος για ποιον λογο η φεραρι κερδιζει, αλλα ειναι και σαφες οτι δεν χρηματοδοτει τους αγωνες απο τις πωλησεις της στα αυτοκινητα, ουτε περναει μονο εκει την τεχνογνωσια της. Η αξιοπιστια των μαζικων μοντελων ειτε αυτοκινητα ειτε μηχανακι εχει να κανει με την ικανοτητα του κατασκευαστη να κατασκευασει τα μηχανακια (production technology) και οχι να τα σχεδιασει (αλλοι ας πουμε σχεδιαζουν και οχι η χονδα μεχρι ενα πολυ προχωρημενο σταδιο στην ολη διαδικασια) και σιγουρα οχι με την τεχνολογια που μπορει να  διαθετει ειδικοτερα για κινητηρες, πλαισια , αναρτησεις καυση, ιντζεκτιον κλπ κλπ κλπ...................
« Last Edit: June 03, 2004, 08:38:01 AM by 996 » Logged
Ora Nihil
Newbie

Offline Offline

Posts: 29


View Profile WWW
« Reply #23 on: June 03, 2004, 06:28:34 PM »

Ιταλία

Για λόγους καθαρά συναισθηματικούς

Ιαπωνία

Για να είμεθα αντικειμενικοί
Logged

Των Φρονήμων Τα Παιδιά Πρίν Πεινάσουν, Δεν Πεινούσαν
dtrider
Μέλη

Offline Offline

Posts: 116


View Profile WWW
« Reply #24 on: June 05, 2004, 12:23:01 PM »

Ιαπωνια και ξερο ψωμι!!!!
 
Logged

TO LIVE IS TO RIDE
Pages: [1]   Go Up
Send this topic Print
Jump to:  

 B l a c k - R a i n V.2 by C r i p ~ Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC MySQL | PHP | XHTML | CSS   

Page created in 0.171 seconds with 19 queries.