Ό,τι μας συμβαίνει και θέλουμε να το μοιραστούμε

ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό argg » 19 Οκτ 2009, 15:34

lc8ergr1 έγραψε:σιωπηλα και διακριτικα


:nono: 
σεμνά και ταπεινά

:laughing:
argg
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 12:00

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 19 Οκτ 2009, 15:38

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ

ΚΑΙ ΦΑΓΑΝ ΚΥΝΗΓΙ ΑΓΡΙΟ ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΑΝ



ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΗΦΙΣΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΓΑΜΙΣΙ ΘΑ ΦΑΝΕ ---



Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Η



ΛΕΟΦΟΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΜΕ ΔΙΟΔΙΑ
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό violator » 20 Οκτ 2009, 15:30

Σκληρές διαβουλεύσεις για τα ακριβά δίοδια
Σκέψεις για κατάργηση του αντιτίμου στις περιοχές που κατασκευάζονται σταθμοί


Επανεξέταση του αντιτίμου των διοδίων στις περιοχές που κατασκευάζονται οι σταθμοί, καθώς και βελτίωση των παράπλευρων και παρακαμπτήριων οδών σκέφτεται το υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Ο κ. Ρέππας τόνισε ότι η οποία αλλαγή απαιτεί σκληρές διαπραγματεύσεις, καθώς οι συμβάσεις είχαν κυρωθεί από την προηγούμενη Βουλή. Στο πλαίσιο αυτό, όπως δήλωσε ο υπουργός στους δημοσιογράφους, θα έχει συνεχείς διαβουλεύσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες και τοπικούς φορείς.

Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων μελετά τη δημιουργία ανεξάρτητης επιτροπής για τα δημόσια έργα.

Στο μεταξύ, το ζήτημα των ακριβών διοδίων απασχόλησε απασχόλησε το Νομαρχιακό Συμβούλιο Ανατολικής Αττικής.

Ο Νομάρχης Λ. Κουρής χαρακτήρισε δικαιολογημένες τις διαμαρτυρίες των κατοίκων και τόνισε ότι τα προβλήματα είχαν επισημανθεί γραπτά και προφορικά στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, χωρίς όμως να υπάρξει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Έτσι οι κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής καλούνται να πληρώσουν ένα νέο υπέρμετρο χαράτσι αφού η απαραίτητοι παράδρομοι και δεν έχουν ολοκληρωθεί και βρίσκονται σε κακή κατάσταση καθώς έχουν μείνει επί δεκαετίες ασυντήρητοι.

Ολοκληρώνοντας την εισήγησή του ο Νομάρχης Λ. Κουρής αναφέρθηκε στην ανάγκη εξεύρεσης λύσης σε συνεργασία με τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προκειμένου οι κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής να μην πληρώνουν διόδια για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

πηγη : www.skai.gr

μακαρι η καινουρια κυβερνηση να κανει κατι. αν και τελικα φαινεται οτι οι συμβασεις ειναι αποικιακες .
PAIN AND SUFFERING IN VARIOUS TEMPOS

think twice before duelling
Άβαταρ μέλους
violator
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: 31 Αύγ 2005, 21:26
Τοποθεσία: Νεα σμυρνη

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 23 Οκτ 2009, 11:28

[glow=red,2,300]ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Να καταργηθούν όλα τα διόδια
Σήμερα στις 4 μ.μ. η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Εργαζομένων στη Βιομηχανική Ζώνη Κρυονερίου - Αγίου Στεφάνου διοργανώνει συγκέντρωση[/glow]


Τον περασμένο Μάρτη η Επιτροπή Πρωτοβουλίας είχε προχωρήσει σε αντίστοιχες κινητοποιήσεις, ματαιώνοντας τα σχέδια εγκατάστασης διοδίων 

Να καταργηθούν όλα τα διόδια - Ελεύθερη διέλευση παντού - Κανένας σταθμός διοδίων ούτε στον Αγιο Στέφανο, ούτε σε άλλη περιοχή.

Με τα βασικά αυτά αιτήματα, η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Εργαζομένων στη βιομηχανική ζώνη Κρυονερίου - Αγίου Στεφάνου καλεί σήμερα, για ακόμη μια φορά, στις 4 το απόγευμα στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου, σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Οπως σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της η Επιτροπή Πρωτοβουλίας:


«Πληρώσαμε και πληρώνουμε την κατασκευή και τη συντήρηση των δρόμων με τη γενική και άμεση φορολογία. Πληρώσαμε και πληρώνουμε τους ήδη βαρείς ειδικούς φόρους στα καύσιμα και τα τέλη κυκλοφορίας. Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στρέφονται ενάντια στα συμφέροντα και τις ανάγκες των εργαζομένων».


Κάλεσμα για συμμετοχή στη συγκέντρωση απευθύνει και η Επιτροπή Παρέμβασης κατοίκων Αγίου Στεφάνου.

Να υπενθυμίσουμε ότι την περασμένη άνοιξη κάτοικοι και εργαζόμενοι της περιοχής εμπόδισαν τις εργασίες για την κατασκευή σταθμού στον Αγιο Στέφανο, προειδοποιώντας ότι ο αγώνας δεν τελείωσε, γιατί θα υπάρξει και νέα προσπάθεια εγκατάστασης διοδίων.


Στην ανακοίνωση, η Επιτροπή Πρωτοβουλίας υπενθυμίζει ότι «το 2002 η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ξεκινά τους διαγωνισμούς για την παραχώρηση του εθνικού οδικού δικτύου στο μεγάλο κεφάλαιο, μέσω των περίφημων "αναθέσεων με αυτοχρηματοδότηση".

Στη συνέχεια, η κυβέρνηση της ΝΔ τα ονόμασε ΣΔΙΤ (Συμβάσεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα). Πέντε συμβάσεις υπογράφηκαν από την κυβέρνηση της ΝΔ που μόλις παρέδωσε τη σκυτάλη στο ΠΑΣΟΚ». Αξίζει να σημειωθεί ότι με τις συμβάσεις αυτές: Παραχωρείται η εκμετάλλευση του εθνικού δικτύου σε μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους και οι όμιλοι αυτοί αναλαμβάνουν την επέκταση του εθνικού οδικού δικτύου.


Η συμμετοχή τους στο κόστος κατασκευής θα είναι μόνο 5%, αλλά και αυτή υπερκαλύπτεται από την προκαταβολική είσπραξη διοδίων στα ήδη κατασκευασμένα τμήματα των οδικών αξόνων με χρήματα του ελληνικού λαού.

Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Εργαζομένων υπογραμμίζει ότι «η σημερινή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το μόνο που λέει ότι θα κάνει είναι η επαναδιαπραγμάτευση μήπως και "ευαρεστηθούν" οι επιχειρηματίες να μειώσουν το ύψος των διοδίων, με κίνητρο την αντίστοιχη μείωση της φορολογίας τους για να μη χάσουν τα κέρδη.



Οχι μόνο δε συζητά το ενδεχόμενο κατάργησης του χαρατσιού, αλλά μόλις πριν λίγες μέρες ξεκαθάρισε ότι θα επιχειρήσει να διαπραγματευτεί το ύψος των επόμενων αυξήσεων που θα επιβληθούν στα μέσα του 2010 και στις αρχές του 2011».
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 26 Οκτ 2009, 13:45

Το μέτρο των μονών - ζυγών εφαρμόστηκε στην Αθήνα το 1982... πιλοτικά για έξι μήνες και μετρά 27 χρόνια ζωής


ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΘΑ ΚΟΡΕΣΤΟΥΝ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ
Διόδια και διεύρυνση πεζόδρομων - ποδηλατόδρομων

Ετοιμος να επικαιροποιήσει την πρότασή του για την επιβολή αστικών διοδίων στην Αθήνα και να την υποβάλει εκ νέου στη νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δηλώνει ο συγκοινωνιολόγος Ευάγγελος Ματσούκης, ο οποίος κάνει λόγο για «κυκλοφοριακή χρεοκοπία της πρωτεύουσας»:

«Στην Αθήνα επικρατεί αυτή τη στιγμή το απόλυτο κυκλοφοριακό χάος. Η ετήσια αύξηση της κυκλοφορίας υπολογίζεται σε 10%, ενώ σε 2-3 χρόνια το σύνολο των δρόμων θα είναι κορεσμένο, δεδομένου ότι οι περισσότεροι άξονες βρίσκονται ήδη στα όρια του κορεσμού», τονίζει. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι οι πεζόδρομοι και οι ποδηλατόδρομοι θα πρέπει να προχωρήσουν.

Διευκρινίζει, πάντως, ότι η διαχείριση του στόλου των 3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων δεν μπορεί να περιμένει την ολοκλήρωση αυτών των δικτύων: «Το πρόβλημα είναι εδώ, μπροστά μας. Κι αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο επαναφέρω την πρόταση των διοδίων πόλης».

Η μελέτη του καθηγητή συγκοινωνιολογίας προτείνει:

Την εφαρμογή ηλεκτρονικών διοδίων στα όρια του σημερινού δακτυλίου, με τα οποία είναι εξοικειωμένοι οι Αθηναίοι.
Την ταυτόχρονη κατάργηση του μέτρου των μονών-ζυγών.
Τη διατήρηση των ωρών απαγόρευσης, δηλαδή 6.00 π.μ. - 9.00 μ.μ. για τις μέρες Δευτέρα - Παρασκευή για τα οχήματα που δεν θα πληρώνουν το αντίτιμο. Αντίθετα θα επιτρέπονται κατά την ίδια μέρα (έως τις 12 τα μεσάνυχτα) η είσοδος και η έξοδος (όσες φορές επιθυμεί) από την περιοχή ελέγχου σε όποιον πληρώσει μία φορά.



Την εξαίρεση των μόνιμων κατοίκων, των δικυκλιστών και άλλων ειδικών ομάδων από την υποχρέωση πληρωμής διοδίων.



Ως προς το αντίτιμο, η πρόταση του κ. Ματσούκη έκανε λόγο για 5 ευρώ, κάτι, όμως, το οποίο ο ίδιος θεωρεί πλέον ότι θα πρέπει να αναθεωρηθεί προς τα πάνω.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΩΡΙΔΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ
Πρόταση για την άμεση κατάργηση του δακτυλίου, αν και υπήρξε ένας εκ των εμπνευστών του, κάνει ο Νότης Παρασκευόπουλος, ο οποίος εκτιμά ότι το κυκλοφοριακό μέλλον της πρωτεύουσας θα βελτιωνόταν σημαντικά με τη δημιουργία των λεγόμενων «λωρίδων υψηλής πληρότητας». Ουσιαστικά πρόκειται για διαχωρισμό του οδοστρώματος σε δύο κατηγορίες στους μεγάλους οδικούς άξονες.

Στις λωρίδες υψηλής πληρότητας θα μπορούν να κινούνται και τα ταξί, τα οποία έχουν αποκλειστεί από τις λεωφορειολωρίδες, καθώς επίσης και τα ΙΧ, στα οποία θα επιβαίνουν ο οδηγός και δύο επιβάτες, εξηγεί ο κ. Παρασκευόπουλος. Η τρίτη λωρίδα θα ανήκει σε όλους, ενώ στο τοπικό οδικό δίκτυο θα μπορούσαν να επεκταθούν τα συστήματα ήπιας κυκλοφορίας, στα οποία θα μπορούν να κυκλοφορούν όλοι, αλλά χωρίς τη δυνατότητα να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. «Το κλειδί», σύμφωνα με τον ίδιο, είναι «η πλήρης αποτροπή της παράνομης στάθμευσης», τονίζει.

Ο ίδιος δηλώνει αρνητικός στην επιβολή αστικών διοδίων, σημειώνοντας πως «αν δουλέψει σωστά το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, τα διόδια δεν είναι απαραίτητα, καθώς το κόστος της στάθμευσης θα ισοσταθμίζει ένα πιθανό αντίτιμο διοδίων».

ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ
Είσοδος στον δακτύλιο με βάση τον λήγοντα

Πρόταση για την είσοδο των ΙΧ αυτοκινήτων στον Δακτύλιο με βάση τον... λήγοντα αριθμό κυκλοφορίας τους, όπως αναγράφεται στην πινακίδα, προσανατολίζεται να κάνει ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Γιάννης Χανδάνος.

«Στα όρια του σημερινού Δακτυλίου και με μία παντελώς ανέξοδη μέθοδο θα μειώσουμε την είσοδο στο κέντρο για κάθε ΙΧ σε τρεις φορές τον μήνα», τονίζει ο κ. Χανδάνος, εξηγώντας ότι, αν ο αριθμός κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου λήγει σε 3, ο ιδιοκτήτης του θα μπορεί να προσεγγίζει το κέντρο με αυτό μόνο στις 3, 13 και 23 κάθε μήνα.

«Το μέτρο μπορεί να εφαρμοστεί στα όρια του σημερινού Δακτυλίου ή και σε μία διευρυμένη περιοχή», σημειώνει. Ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά ότι η πρότασή του θα εγείρει κύμα αντιδράσεων: «Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε και να επωμιστούμε το κόστος.

Η λύση στο κυκλοφοριακό δεν θα πρέπει να βασίζεται στο πώς θα πάει άνετα ένα αυτοκίνητο στον προορισμό του, αλλά στο πώς θα φτάσουν γρήγορα πολλοί επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών. Αλλωστε, παρά τις αστοχίες του, το δίκτυο των ΜΜΜ προσφέρει πολλές εναλλακτικές και συνδυασμένες λύσεις για τη μετάβαση στις περιοχές που βρίσκονται εντός Δακτυλίου».

Αναφερόμενος στην επιβολή αστικών διοδίων, ο πρόεδρος του ΣΕΣ τονίζει πως «και η τιμολόγηση αποτελεί ένα εργαλείο για τη διαχείριση της κυκλοφορίας». Σημειώνει, ωστόσο, ότι ένα τέτοιο σύστημα απαιτεί τεράστιο κόστος και ένα πανίσχυρο θεσμικό πλαίσιο λόγω της χρήσης καμερών.

ΚΟΜΙΣΙΟΝ
Στο τραπέζι τα αστικά διόδια

Το ζήτημα της επιβολής αστικών διοδίων στις πόλεις της Ευρώπης επαναφέρει η Κομισιόν, η οποία το εντάσσει στη δέσμη μέτρων προς συζήτηση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αλλά και τα κράτη μέλη, στο πλαίσιο του διαλόγου για τη βελτίωση της αστικής κινητικότητας.

Το σχέδιο δράσης της Κομισιόν περιλαμβάνει ενέργειες για το διάστημα 2009-2012 και είναι χαρακτηριστικό ότι η ανταλλαγή απόψεων γύρω από τα συστήματα τιμολόγησης που ισχύουν σε ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις αποτελεί μία από τις πρώτες προτεραιότητες, η οποία θα τεθεί σε εφαρμογή έως το τέλος της χρονιάς.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο διάλογος πρέπει να ξεκινήσει σύντομα, δεδομένου ότι βάσει των πρόσφατων στοιχείων το 72% του πληθυσμού της Ευρώπης ζει σήμερα σε αστικές περιοχές, στις οποίες μάλιστα παράγεται το 85% του ΑΕΠ της.

Την ίδια στιγμή εννέα στους δέκα Ευρωπαίους πολίτες πιστεύουν ότι το κυκλοφοριακό στην περιοχή τους θα πρέπει να βελτιωθεί, ενώ θεωρούν ότι οι επιλογές στον τρόπο μετακίνησης και ταξιδιού επηρεάζουν σημαντικά όχι μόνο την ανάπτυξη και το περιβάλλον, αλλά και την οικονομική ευρωστία κατοίκων και επιχειρήσεων.
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό zireous » 27 Οκτ 2009, 15:28

lc8ergr1 έγραψε:Το μέτρο των μονών - ζυγών εφαρμόστηκε στην Αθήνα το 1982... πιλοτικά για έξι μήνες και μετρά 27 χρόνια ζωής


ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΘΑ ΚΟΡΕΣΤΟΥΝ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ
Διόδια και διεύρυνση πεζόδρομων - ποδηλατόδρομων

Ετοιμος να επικαιροποιήσει την πρότασή του για την επιβολή αστικών διοδίων στην Αθήνα και να την υποβάλει εκ νέου στη νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δηλώνει ο συγκοινωνιολόγος Ευάγγελος Ματσούκης, ο οποίος κάνει λόγο για «κυκλοφοριακή χρεοκοπία της πρωτεύουσας»:

«Στην Αθήνα επικρατεί αυτή τη στιγμή το απόλυτο κυκλοφοριακό χάος. Η ετήσια αύξηση της κυκλοφορίας υπολογίζεται σε 10%, ενώ σε 2-3 χρόνια το σύνολο των δρόμων θα είναι κορεσμένο, δεδομένου ότι οι περισσότεροι άξονες βρίσκονται ήδη στα όρια του κορεσμού», τονίζει. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι οι πεζόδρομοι και οι ποδηλατόδρομοι θα πρέπει να προχωρήσουν.

Διευκρινίζει, πάντως, ότι η διαχείριση του στόλου των 3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων δεν μπορεί να περιμένει την ολοκλήρωση αυτών των δικτύων: «Το πρόβλημα είναι εδώ, μπροστά μας. Κι αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο επαναφέρω την πρόταση των διοδίων πόλης».

Η μελέτη του καθηγητή συγκοινωνιολογίας προτείνει:

Την εφαρμογή ηλεκτρονικών διοδίων στα όρια του σημερινού δακτυλίου, με τα οποία είναι εξοικειωμένοι οι Αθηναίοι.
Την ταυτόχρονη κατάργηση του μέτρου των μονών-ζυγών.
Τη διατήρηση των ωρών απαγόρευσης, δηλαδή 6.00 π.μ. - 9.00 μ.μ. για τις μέρες Δευτέρα - Παρασκευή για τα οχήματα που δεν θα πληρώνουν το αντίτιμο. Αντίθετα θα επιτρέπονται κατά την ίδια μέρα (έως τις 12 τα μεσάνυχτα) η είσοδος και η έξοδος (όσες φορές επιθυμεί) από την περιοχή ελέγχου σε όποιον πληρώσει μία φορά.



Την εξαίρεση των μόνιμων κατοίκων, των δικυκλιστών και άλλων ειδικών ομάδων από την υποχρέωση πληρωμής διοδίων.



Ως προς το αντίτιμο, η πρόταση του κ. Ματσούκη έκανε λόγο για 5 ευρώ, κάτι, όμως, το οποίο ο ίδιος θεωρεί πλέον ότι θα πρέπει να αναθεωρηθεί προς τα πάνω.
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΩΡΙΔΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ
Πρόταση για την άμεση κατάργηση του δακτυλίου, αν και υπήρξε ένας εκ των εμπνευστών του, κάνει ο Νότης Παρασκευόπουλος, ο οποίος εκτιμά ότι το κυκλοφοριακό μέλλον της πρωτεύουσας θα βελτιωνόταν σημαντικά με τη δημιουργία των λεγόμενων «λωρίδων υψηλής πληρότητας». Ουσιαστικά πρόκειται για διαχωρισμό του οδοστρώματος σε δύο κατηγορίες στους μεγάλους οδικούς άξονες.

Στις λωρίδες υψηλής πληρότητας θα μπορούν να κινούνται και τα ταξί, τα οποία έχουν αποκλειστεί από τις λεωφορειολωρίδες, καθώς επίσης και τα ΙΧ, στα οποία θα επιβαίνουν ο οδηγός και δύο επιβάτες, εξηγεί ο κ. Παρασκευόπουλος. Η τρίτη λωρίδα θα ανήκει σε όλους, ενώ στο τοπικό οδικό δίκτυο θα μπορούσαν να επεκταθούν τα συστήματα ήπιας κυκλοφορίας, στα οποία θα μπορούν να κυκλοφορούν όλοι, αλλά χωρίς τη δυνατότητα να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. «Το κλειδί», σύμφωνα με τον ίδιο, είναι «η πλήρης αποτροπή της παράνομης στάθμευσης», τονίζει.

Ο ίδιος δηλώνει αρνητικός στην επιβολή αστικών διοδίων, σημειώνοντας πως «αν δουλέψει σωστά το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, τα διόδια δεν είναι απαραίτητα, καθώς το κόστος της στάθμευσης θα ισοσταθμίζει ένα πιθανό αντίτιμο διοδίων».

ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ
Είσοδος στον δακτύλιο με βάση τον λήγοντα

Πρόταση για την είσοδο των ΙΧ αυτοκινήτων στον Δακτύλιο με βάση τον... λήγοντα αριθμό κυκλοφορίας τους, όπως αναγράφεται στην πινακίδα, προσανατολίζεται να κάνει ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Γιάννης Χανδάνος.

«Στα όρια του σημερινού Δακτυλίου και με μία παντελώς ανέξοδη μέθοδο θα μειώσουμε την είσοδο στο κέντρο για κάθε ΙΧ σε τρεις φορές τον μήνα», τονίζει ο κ. Χανδάνος, εξηγώντας ότι, αν ο αριθμός κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου λήγει σε 3, ο ιδιοκτήτης του θα μπορεί να προσεγγίζει το κέντρο με αυτό μόνο στις 3, 13 και 23 κάθε μήνα.

«Το μέτρο μπορεί να εφαρμοστεί στα όρια του σημερινού Δακτυλίου ή και σε μία διευρυμένη περιοχή», σημειώνει. Ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά ότι η πρότασή του θα εγείρει κύμα αντιδράσεων: «Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε και να επωμιστούμε το κόστος.

Η λύση στο κυκλοφοριακό δεν θα πρέπει να βασίζεται στο πώς θα πάει άνετα ένα αυτοκίνητο στον προορισμό του, αλλά στο πώς θα φτάσουν γρήγορα πολλοί επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών. Αλλωστε, παρά τις αστοχίες του, το δίκτυο των ΜΜΜ προσφέρει πολλές εναλλακτικές και συνδυασμένες λύσεις για τη μετάβαση στις περιοχές που βρίσκονται εντός Δακτυλίου».

Αναφερόμενος στην επιβολή αστικών διοδίων, ο πρόεδρος του ΣΕΣ τονίζει πως «και η τιμολόγηση αποτελεί ένα εργαλείο για τη διαχείριση της κυκλοφορίας». Σημειώνει, ωστόσο, ότι ένα τέτοιο σύστημα απαιτεί τεράστιο κόστος και ένα πανίσχυρο θεσμικό πλαίσιο λόγω της χρήσης καμερών.

ΚΟΜΙΣΙΟΝ
Στο τραπέζι τα αστικά διόδια

Το ζήτημα της επιβολής αστικών διοδίων στις πόλεις της Ευρώπης επαναφέρει η Κομισιόν, η οποία το εντάσσει στη δέσμη μέτρων προς συζήτηση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αλλά και τα κράτη μέλη, στο πλαίσιο του διαλόγου για τη βελτίωση της αστικής κινητικότητας.

Το σχέδιο δράσης της Κομισιόν περιλαμβάνει ενέργειες για το διάστημα 2009-2012 και είναι χαρακτηριστικό ότι η ανταλλαγή απόψεων γύρω από τα συστήματα τιμολόγησης που ισχύουν σε ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις αποτελεί μία από τις πρώτες προτεραιότητες, η οποία θα τεθεί σε εφαρμογή έως το τέλος της χρονιάς.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο διάλογος πρέπει να ξεκινήσει σύντομα, δεδομένου ότι βάσει των πρόσφατων στοιχείων το 72% του πληθυσμού της Ευρώπης ζει σήμερα σε αστικές περιοχές, στις οποίες μάλιστα παράγεται το 85% του ΑΕΠ της.

Την ίδια στιγμή εννέα στους δέκα Ευρωπαίους πολίτες πιστεύουν ότι το κυκλοφοριακό στην περιοχή τους θα πρέπει να βελτιωθεί, ενώ θεωρούν ότι οι επιλογές στον τρόπο μετακίνησης και ταξιδιού επηρεάζουν σημαντικά όχι μόνο την ανάπτυξη και το περιβάλλον, αλλά και την οικονομική ευρωστία κατοίκων και επιχειρήσεων.



1) Η ζωή στην επαρχία είναι φτηνή όσο και στα αστικά κέντρα, η ποιότητα ζωής σαφώς καλύτερη, σκέψου το και άμα αντέχεις κάντην από κει όσο μπορείς πιο γρήγορα.

2) ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ με τα λεφτά από τα διόδια να μάθουν τους Έλληνες να μή σκοτώνονται στα αστικά κέντρα, οι ιδιωτικές σχολές θα ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ να είναι μονόδρομος για όσους νέοπες θέλουν να μάθουν να στρίβουν άσε την εκπαίδευση στην ασφαλή οδήγηση στη πόλη που πάσχει από όλες τις πάντες σε ΟΛΑ τα οχήματα. ΌΛΕΣ οι ΔΗΘΕΝ μελέτες έχουν ΜΟΝΟ σκοπό την οικονομική αφαίμαξη, θα μπορούσαν ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ να προωθήσουν την οδήγηση ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ στα αστικά κέντρα με ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ ΤΕΛΗ, ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ κλπ κλπ.

3) Δεν είσαι ευρωπαίος πολίτης, είσαι στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι ένα μπουρδέλο, και δεν πρόκειται να αλλάξει παρά μόνο με συνεχείς πορείες όταν ΜΑΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ οι αρμόδιοι για να βάλουν ΚΙ ΑΛΛΑ ΦΡΑΓΚΑ στη τσέπη τους.

4) Συνέχισε να ΜΗΝ πληρώνεις διόδια όπως κι εγώ και ΠΟΛΛΟΙ άλλοι.

5) Μή μασάς. Συνέχισε να ποστάρεις.

zireous
Τελευταία επεξεργασία από zireous και 25 Ιαν 2011, 06:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
http://z-moto.freehostia.com/gr_moto_brc.html

Ο έξυπνος άνθρωπος κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα, ο ανόητος ασχολείται με τους άλλους.
zireous
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1354
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2005, 19:22
Τοποθεσία: Από πάνω σου

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό FouZou » 27 Οκτ 2009, 15:32

zireous έγραψε:zireous




:clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2:

δείρ' τον δείρ' τον :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
Τελευταία επεξεργασία από FouZou και 25 Ιαν 2011, 06:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τα πάντα ΟΛΑ (μα όλα) εν σοφία πόσταρε
Άβαταρ μέλους
FouZou
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 14:48
Τοποθεσία: Piraeus,Pasalimani

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό zireous » 27 Οκτ 2009, 15:35

FouZou έγραψε:

:clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2:

δείρ' τον δείρ' τον :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:


Το εμότικον με τα δύο  :mast: όλο δικό σου φουζού.
Τελευταία επεξεργασία από zireous και 25 Ιαν 2011, 06:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
http://z-moto.freehostia.com/gr_moto_brc.html

Ο έξυπνος άνθρωπος κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα, ο ανόητος ασχολείται με τους άλλους.
zireous
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1354
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2005, 19:22
Τοποθεσία: Από πάνω σου

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 30 Οκτ 2009, 15:47

Παρά τη βροχή, περίπου 500 άτομα της βορειοανατολικής Αττικής βρέθηκαν χθες το μεσημέρι στα διόδια Αφιδνών και για περίπου δύο ώρες είχαν ανοίξει τις μπάρες για να περνούν τα αυτοκίνητα χωρίς να πληρώνουν.

Δίωρη διαμαρτυρία και χθες από τους κατοίκους της βορειοανατολικής Αττικής, που ζητούν εξαίρεση από την καταβολή διοδίων
Κύριο αίτημά τους ήταν να εξαιρεθούν από την καταβολή διοδίων οι κάτοικοι των περιοχών που γειτονεύουν με την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας και τη χρησιμοποιούν για τις καθημερινές κοντινές μετακινήσεις. Αποκαλύπτουν ότι με τις δύο νέες αυξήσεις που προβλέπει η σύμβαση, ώς το καλοκαίρι του 2010 η απλή διέλευση θα φθάσει στα τρία ευρώ από 1,85 σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι ένας γονιός που ξεκινά από τις Αφίδνες για να πάει το παιδί στο φροντιστήριο στον Αγιο Στέφανο θα πρέπει να πληρώνει 132 ευρώ τον μήνα στα διόδια!

Στη χθεσινή κινητοποίηση ήταν παρόντες οι βουλευτές Β. Οικονόμου (ΠΑΣΟΚ) και Θ. Λεβέντης (ΣΥΡΙΖΑ). Ο τελευταίος, μαζί με τον Π. Λαφαζάνη έχουν ήδη καταθέσει ερώτηση στη Βουλή.

Μπροστά σε αυτή την πρωτοφανή επιβάρυνση, που ισοδυναμεί με κρυφή φορολογία, ο πρόεδρος της κοινότητας Κρυονερίου Γιάννης Καλαφατέλης κατέθεσε προσφυγή στο ΣτΕ ζητώντας την ακύρωση της σύμβασης για τον αυτοκινητόδρομο.

Ανάλογο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με τα διόδια στην Τραγάνα. Οι κάτοικοι του οικισμού για να πάνε στην έδρα του δήμου στην Αταλάντη είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στους Δήμους Δαφνουσίων, Μαλεσίνας και Οπουντίων. Μάλιστα με την τοποθέτηση πλευρικών διοδίων, οι δρόμοι τοπικής κυκλοφορίας έχουν γεμίσει αυτοκίνητα, ιδιαίτερα φορτηγά, που αφήνουν την εθνική οδό για να αποφύγουν τα τσουχτερά διόδια.

Ταλαιπωρία και για τους οδηγούς που κινούνται στην Κορίνθου-Τριπόλεως, όπου λόγω έργων οι δύο λωρίδες μειώνονται σε μία, αλλά πληρώνουν κανονικά διόδια.

Χ.ΤΖ.ελευθεροτυπια

[attachment deleted by admin]
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bobus » 11 Δεκ 2009, 10:52

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244

Καταδρομική επίθεση στα διόδια Αφιδνών από κατοίκους της περιοχής

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα διόδια Αφιδνών προγραμματίζουν για τις 23 Δεκεμβρίου, κάτοικοι της περιοχής, αντιδρώντας στις υψηλές τιμές που καλούνται να πληρώνουν καθημερινά.

Όπως αναφέρει «Το Βήμα», Ο «πόλεμος» των διοδίων έχει αγριέψει, καθώς το βράδυ της Τετάρτης ομάδα περίπου 40 κατοίκων της περιοχής έκαναν «καταδρομική επίθεση» στα διόδια.

Με 20 ΙΧ αυτοκίνητα έφτασαν στον παράδρομο της Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος των διοδίων και μπροστά στους έκπληκτους υπαλλήλους που είχαν βάρδια εκείνη την ώρα, έσπασαν 50 μπάρες από τα σημεία διέλευση των αυτοκινήτων που βρίσκονται και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και τις κάμερες ασφαλείας.

Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στα αυτοκίνητά τους και έφυγαν. Υπάλληλοι των διοδίων ενημέρωσαν την αστυνομία για το περιστατικό και λίγο αργότερα στην περιοχή έφτασαν αστυνομικοί που ακινητοποίησαν μία πομπή αυτοκινήτων για έλεγχο των επιβαινόντων.

Ωστόσο, αστυνομικές πηγές ανέφεραν πως υπάλληλοι των διοδίων που πήγαν στο σημείο δεν αναγνώρισαν κάποιους από τους δράστες.
"Σαν νά 'χανε ποτέ τελειωμό
τα πάθια κι οι καημοί του κόσμου..."

Αλ. Παπαδιαμάντης
Άβαταρ μέλους
bobus
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 8163
Εγγραφή: 31 Αύγ 2005, 17:14

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Loudovikos » 11 Δεκ 2009, 17:56

Πόσοι το έχουμε φανταστεί....  ??? :omg:
ευτυχώς κάποιοι το έκαναν πράξη!!!  :bruce_h4h: :bruce_h4h:
Τελευταία επεξεργασία από Loudovikos και 25 Ιαν 2011, 07:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Loudovikos
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 09:19

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Kavaliwtis » 20 Δεκ 2009, 08:52

Σημερα στις 12.00

Good things come to those who wait
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kavaliwtis
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 07:24
Τοποθεσία: εφδεγκατζ

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dimdoc » 20 Δεκ 2009, 11:09

Στον αυτοκινητοδρομο Κατερινης-Θεσσαλονικης, που εχει κατασκευαστει εδω και πανω απο 10 χρονια, υπαρχουν, οπως ολοι γνωριζετε, διοδοα, περιπου 18χμ πριν τη Θεσσαλονικη. Απο το καλοκαιρι κατασκευαζεται και ειναι σχεδον ετοιμος νεος σταθμος διοδιων, 10 χιλιομετρα (ΝΑΙ, 10 χιλιομετρα!!!!) πριν απο τα παλια διοδια!!!!!!!!!
Δε γνωριζω αλλου στην Ελλαδα η εξω να υπαρχουν 2 διοδια με μεταξυ τους αποσταση 10 χιλιομετρα. Για μια αποσταση 68 χιλιομετρων (Κατερινη-Θεσσαλονικη) καλουμαστε να πληρωσουμε και να σταματησουμε το οχημα μας 2 φορες, και ολα αυτα σε εναν δρομο που εχει κατασκευαστει και φυσικα πληρωθει απο ολους μας 10 και πλεον χρονια πισω!!!!!

Οι κατοικοι εχουν αντιδρασει αλλα οι βουλευτες του ΠΑΣΟΚ που τους στηριζαν προεκλογικα, με το που βγηκαν στη κυβερνηση εξαφανιστηκαν και εχουν απομεινει μονοι τους...
Τελευταία επεξεργασία από dimdoc και 25 Ιαν 2011, 07:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
....Ή τάν ή ντάν...



http://www.pulmonology.gr
Άβαταρ μέλους
dimdoc
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4006
Εγγραφή: 19 Οκτ 2005, 20:25
Τοποθεσία: επέστρεψα Θεσσαλονίκη...

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 10 Φεβ 2010, 15:44

, ο ισπανοελληνικός όμιλος της Ιόνιας Οδού, που εκμεταλλεύεται και το τμήμα από τη Μεταμόρφωση Αττικής ως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας με βάση τη σύμβαση, έχει το δυνατότητα να κατασκευάσει συνολικά 12 μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς διοδίων σε όλη αυτή τη διαδρομή.



Και μάλιστα, σε σημεία όπως οι ανισόπεδοι κόμβοι της


Μεταμόρφωσης,

Βαρυμπόμπης,

Καλυφτάκη,

στον κόμβο Αγίου Στεφάνου, αλλά και στη διαδρομή από την Εθνική οδό ως τη Χαλκίδα, παρότι το τμήμα αυτό κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρήματα του ελληνικού λαού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργολάβοι που με βάση τη σύμβαση είχαν το δικαίωμα να θέσουν σε λειτουργία τους σταθμούς αυτούς εδώ και μερικούς μήνες, τώρα ετοιμάζουν προσφυγή ζητώντας το Δημόσιο να τους πληρώσει διαφυγόντα κέρδη! Δηλαδή, με βάση τις ληστρικές συμβάσεις ο λαός «δένεται χειροπόδαρα» και υποχρεώνεται είτε να πληρώσει τα διόδια είτε να πληρώσει τα ...«διαφυγόντα κέρδη» των εργολάβων...

Σημειώνεται ότι οι σταθμοί αυτοί βρίσκονται σε διαδρομές με πολύ πυκνή κυκλοφορία και αν λειτουργήσουν τελικά οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι θα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν χαράτσια για διαδρομές από τη δουλειά στο σπίτι, σε μια περίοδο μάλιστα που τον δέρνουν η οικονομική κρίση, η ανεργία και η αντιλαϊκή λαίλαπα των μέτρων της κυβέρνησης.

ευμα.
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό blackbusa » 10 Φεβ 2010, 16:48

ελπιζω το ελληνικο δημοσιο να προνοησει και να απαιτησει την δημιουργια/καλυτερευση τις δευτερευοντος/παραπλευρους οδου που υποχρεουται να φτιαξει η αναδοχος εταιρια...οπως και την ΞΑΝΑΣΦΑΛΤΩΣΗ καποιων κομματιων τις ΕΟ οπου πας σαν τραμπαλα απο τις μαλακιες που εχουν φτιαξει....πριν αρχισει να αποζημειωνει....

:bye1:
blackbusa
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 22 Σεπ 2009, 22:56

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 08 Απρ 2010, 15:16

ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ


ΤΟ ΜΑΜΗΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!!

ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΕΓΩ

ΠΕΡΝΑΩ ΣΕ ΔΡΑΣΗ

ONLY THE BRAVE

και κλανουν μεντες οι πορτιερισες...




Π Ρ Ο Σ

Τον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών .........

Μ Η Ν Υ Σ Η - Ε Γ Κ Λ Η Σ Η


----------------------------------------------------- κατοίκου ......., οδός ...................................., τηλ. ........................................


Κ Α Τ Α

........................................... του Χρήστου, κατοίκου ................, οδός ......................, τηλ. ....................................................

Και παντός άλλου ηθικού αυτουργού, συνεργού, συμμετόχου και υπευθύνου.






Στις .............., ημέρα ............και περί ώρα ............ οδηγούσα το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, με αριθμό κυκλοφορίας .............. επί της Εθνικής Οδού .........................., με κατεύθυνση από ............ προς ...............και συγκεκριμένα μετέβαινα………………….

Φτάνοντας στα διόδια των Αφιδνών δήλωσα στην ταμία που εργαζόταν εκείνη την ώρα στη θυρίδα υπ. αριθμ………….. ότι δεν επιθυμώ να καταβάλω το αντίτιμο, όπως και χιλιάδες άλλοι οδηγοί, διότι η καταβολή του αντιτίμου είναι αντισυνταγματική, παράνομη και καταχρηστική και δεν αναλογεί στη χρήση της οδού που έκανα και στην ποιότητά της.

Η ταμίας μου δήλωσε ότι είναι αναρμόδια να διευθετήσει το ζήτημα και απευθύνθηκε στον μηνυόμενο, ο οποίος ήταν ο προϊστάμενος της ομάδας των υπαλλήλων της εταιρείας με την επωνυμία .........................., που έχει αναλάβει τη συντήρηση και εκμετάλλευση του τμήματος του αυτοκινητόδρομου .............. από τη .............................................., που εργάζονταν εκείνη την ώρα στον σταθμό και υπεύθυνος εκ μέρους της εταιρίας για τη λειτουργία των Διοδίων.

Ο μηνυόμενος τότε έδωσε εντολή να μην ανοίξει η μπάρα των διοδίων ώστε να καταστεί δυνατή η διέλευση του οχήματός μου αν δεν καταβάλω το αντίτιμο μη επιτρέποντας την κίνηση μου έως την .......... ώρα της ίδιας ημέρας.

Στην ενέργεια αυτή προέβη παράνομα, χωρίς να έχει τέτοιο δικαίωμα, δεδομένου ότι η ισχύουσα από ............... σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της προαναφερόμενης εταιρίας, υπό τους όρους της οποίας εκμεταλλεύεται η παραπάνω εταιρία το έργο, ο ν. 3555/2007 (Φ.Ε.Κ. Α 81/2007/416), με τον οποίο η σύμβαση αυτή κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου, και το όλο νομοθετικό πλαίσιο με το οποίο λειτουργούν όλοι οι σταθμοί διοδίων της Εθνικής Οδού ......................., μεταξύ των οποίων και ο συγκεκριμένος, δεν επιτρέπουν την παρεμπόδιση διέλευσης στους οδηγούς, οι οποίοι για διάφορους λόγους αρνούνται η αδυνατούν να καταβάλλουν το αντίτιμο των διοδίων.

Στις περιπτώσεις αυτές προβλέπεται μόνο η φωτογράφηση των οχημάτων κατά τρόπο που να φαίνεται ευδιάκριτα ο αριθμός κυκλοφορίας τους, με τη χρήση συστημάτων βιντεοσκόπησης εγκεκριμένων προηγουμένως για την εγκατάσταση και λειτορυγία τους από την Α.Π.Δ.Π.Χ. και στη συνέχεια η ταχυδρομική αποστολή ειδοποίησης πληρωμής στον «παραβάτη», του οποίου τα στοιχεία παρέχονται από το Υπουργείο Μεταφορών στην παραχωρησιούχο εταιρία εφόσον η φωτογράφηση εγένετο νόμιμα κατά τα ανωτέρω, και σε περίπτωση μη πληρωμής εντός προθεσμίας 15 ημερών, η παραχωρησιούχος εταιρία δύναται να επιδιώξει την έκδοση διαταγής πληρωμής για το ποσό του μη καταβληθέντος αντιτίμου πλέον της προβλεπόμενης αστικής ποινής (άρθρο 24.1.5 σελίδα 142 της από 19/12/2006 σύμβασης παραχώρησης).

Σε καμμία δε περίπτωση δεν προβλέπεται η στέρηση του δικαιώματος διέλευσης των αρνουμένων η αδυνατούντων την καταβολή του αντιτίμου των διοδίων εκ μέρους των υπαλλήλων της εταιρίας η άλλου οργάνου, ακόμη δε και εκ μέρους της Τροχαίας, η άλλης Δημόσιας Αρχής.

Ο μηνυόμενος τα γνωρίζει αυτά πολύ καλά διότι τυγχάνει στέλεχος της παραχωρησιούχου εταιρίας και έχει γνώση των σχετικών κειμένων της σύμβασης και των νόμων που προαναφέρθηκαν.

Επειδή συνεπώς ο μηνυόμενος με τις παραπάνω περιγραφόμενες πράξεις του μου στέρησε με πρόθεση και χωρίς τη θέλησή μου, την ελευθερία κίνησής μου.

Επειδή η ανωτέρω συμπεριφορά του μηνυομένου σε βάρος μου στοιχειοθετεί το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης κατ’ άρθρο 325 του Ποινικού Κώδικα.

Επειδή κατόπιν αυτών επιθυμώ, έως έχω δικαίωμα, την ποινική δίωξη και τιμωρία του, καθώς και κάθε άλλου υπευθύνου, ηθικού αυτουργού, συνεργού και συμμετόχου.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Και με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου.

Μηνύω και εγκαλώ τον ....................................του ................., κάτοικο .............., οδός ..........., τηλ. .............................................
για το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης κατ’ άρθρο 325 Π.Κ. και κάθε άλλον κατά νόμο υπεύθυνο και ζητώ την ποινική δίωξη και τιμωρία τους.

Δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής για χρηματική μου ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.

Προσκομίζω το κατά νόμο απαιτούμενο παράβολο.

Προσκομίζω και επικαλούμαι τα ακόλουθα έγγραφα προς υποστήριξη της μήνυσής μου :

……………………………..

Προτείνω μάρτυρες τους :

1) ..................................... του ......................., κάτοικο .................., οδός .....................................................

2)

Διορίζω πληρεξούσιό μου, συνήγορο πολιτικής αγωγής και αντίκλητο τον δικηγόρο Αθηνών ....................................................
ή
Κωνσταντίνο Παπαδάκη του Αλεξάνδρου (Α.Μ. Δ.Σ.Α. 13 679), οδός Κάνιγγος 23 3ος όροφος, τηλ. 210 – 383 4545, 6937 – 068612.


Αθήνα, / /2010

Ο μηνύων και εγκαλών.


LC8ERGR1
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 08 Απρ 2010, 15:22

εκτυπωστε το

σε Α4

καντε κοπιες

και οταν πλησιαζετε τον γκισε

δειξτε το στο ΜΟΥΛΑΡΙ

θα κλασει μεντες

ΨΕΚΑΣΤΕ ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ ΤΕΛΙΕΩΣΑΤΕ


αντε γΕΙα ΜΠΟΜΠΟΛΑ.....σφυριξα κι εληξες
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό FouZou » 22 Σεπ 2010, 10:33

Προειδοποίηση: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν θέλετε σίγουρα να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.

Τελευταία επεξεργασία από FouZou και 25 Ιαν 2011, 06:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τα πάντα ΟΛΑ (μα όλα) εν σοφία πόσταρε
Άβαταρ μέλους
FouZou
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 14:48
Τοποθεσία: Piraeus,Pasalimani

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lc8ergr1 » 22 Σεπ 2010, 12:23

πικρο και ΑΛΗΘΙΝΟ

ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΔΙΟΔΙΑ

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ


Η ΕΛΑΣ  ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΒΑΣΗ ΚΟΚ


ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Τελευταία επεξεργασία από lc8ergr1 και 25 Ιαν 2011, 07:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
lc8ergr1
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 15:06

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό SuperGeorge » 18 Οκτ 2010, 10:49

Από ποστ άλλου forum  :annoyed: :annoyed: :annoyed:


Πουλημένα τομάρια!

Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.

Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.

Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!

Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως. απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
Fuck Emmisions - Save The 2 Strokes

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SuperGeorge
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10848
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 00:43

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ses » 18 Οκτ 2010, 17:56

να συπληρωσω οτι τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα για τον κατοικο της Κατερινης, οταν αυτος κινεται αποκλειστικα στο κομματι που εχει υπο την επιβλεψη της η αυτοκινητοδρομος αιγαιου,δηλαδη προς λαρισα


2,90 στην Λεπτοκαρυα
2,20 στην Ραψανη
1,00 στον Ευαγγελισμο

συνολο 6,10 ευρω χ2 =12,20 ευρω

5,5 για Θεσ/νοκη 12,2 για λαρισα
GIVE BLOOD, RACE BIKES
ses
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 02 Απρ 2007, 04:38
Τοποθεσία: Αλώνια

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό V4.2R.XX » 18 Οκτ 2010, 19:54

πάντα θεωρούσα τα διόδια κλοπή.

ανέκαθεν λέμε.

στην αγγλία δεν έχει διόδια σε εθνικές οδούς. βασικά τώρα που το σκέφτομαι διόδια δεν έχει ούτε στην μέση ανατολή, πουθενά...

και έχει κάτι δρομάρες...... απίστευτες! τελικιάζει το κάρο λέμε και δεν κουνιέται φύλλο!!!! πάς με 190 και νομίζεις οτι πάς με 90......
Άβαταρ μέλους
V4.2R.XX
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 15277
Εγγραφή: 02 Σεπ 2005, 10:05
Τοποθεσία: Άμμος

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό SuperGeorge » 19 Οκτ 2010, 07:26

V4.2R.XX έγραψε:
στην αγγλία δεν έχει διόδια σε εθνικές οδούς



Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι έχει ακόμα και Λονδίνο κέντρο???  :g: :g: :g:
Fuck Emmisions - Save The 2 Strokes

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SuperGeorge
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10848
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 00:43

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Kavaliwtis » 19 Οκτ 2010, 08:49

SuperGeorge έγραψε:Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι έχει ακόμα και Λονδίνο κέντρο???  :g: :g: :g:


Μονο εκει έχει για να μπεις στο κεντρο του Λονδινου, αλλα οχι σε εθνικες οδους (ειναι καινουριο σχετικα και ο δεινοσαυρος αποπουπαν δε το προλαβε  :tooth: )
Good things come to those who wait
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kavaliwtis
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 9294
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 07:24
Τοποθεσία: εφδεγκατζ

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό FouZou » 19 Οκτ 2010, 15:35

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/1 ... _3690.html

ΑΙΣΧΟΣ! ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ? ΑΝAΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΚΟΤΙΝΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΚΗ ΠΡΟΣ ΛΑΡΙΣΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΚΟΤΙΝΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΟ ΄΄ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ΄΄ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΚΟΤΙΝΑΣ...
ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΟΥΝ ΠΡΟΣ ΛΑΡΙΣΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΙΝΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΚΟΤΙΝΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ, ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΕΙΧAΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ, ΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΄΄ΤΣΙΜΕΝΤΟΤΟΥΒΛΑ΄΄, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΑΜE ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΜΕ ΤΑΙΝΙΑ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ? ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΛΥΜΕΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΑΛΛΑ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΞΥΠΝΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΩ...
Ε ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΠΗΓΑΝΕ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΑΣΕ ΤΗΝ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΥΠΑ...ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΧΑΛΑΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ? ΟΧΙ!, ΜΗΠΩΣ ΓΙ! Α ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΑ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ! Ο ΔΡOΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ! ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΙΟΔΙΑ...ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΧΑΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΟ?


Υ.Γ. ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΟΔΙΩΝ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΛΑΡΙΣΑ)
1. ΕΞΟΔΟΣ ΣΚΟΤΙΝΑΣ

2. ΕΞΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΑΙΓΑΝΗ (ΜΕΤΑ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ)

3.ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΔΙΟΔΙΟ ΤΟΥ 1 ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ: ΕΞΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙ (ΜΕΤΑ ΤΕΜΠH)

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Τελευταία επεξεργασία από FouZou και 25 Ιαν 2011, 06:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τα πάντα ΟΛΑ (μα όλα) εν σοφία πόσταρε
Άβαταρ μέλους
FouZou
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 14:48
Τοποθεσία: Piraeus,Pasalimani

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό R1der » 20 Οκτ 2010, 11:41

Δεν είναι το μόνο σημείο που το έκαναν αυτό. Στην Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Olympus Plaza έχουν κλείσει τις εξόδους και από τις 2 μεριές για τον παράδρομο!!
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift...
that's why it is called present!!!


Εικόνα

Join me!! (NeckBiters): http://s2.bitefight.gr/clan/index
Άβαταρ μέλους
R1der
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 5917
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 10:08
Τοποθεσία: Αθήνα

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kapoulos » 20 Οκτ 2010, 12:28

Τελικά,τα θέλουν ή δεν τα θέλουν τα τούβλα και τα καδρόνια τους στα διόδια...?

:confused:
Τελευταία επεξεργασία από kapoulos και 25 Ιαν 2011, 08:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα

GSX-R 1000 K3 at SERRES CIRCUIT
Γκαζιά και σκαμπίλι !
Άβαταρ μέλους
kapoulos
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4826
Εγγραφή: 06 Σεπ 2005, 08:11
Τοποθεσία: Φλώρινα

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό SuperGeorge » 20 Οκτ 2010, 12:36

kapoulos έγραψε:Τελικά,τα θέλουν ή δεν τα θέλουν τα τούβλα και τα καδρόνια τους στα διόδια...?

:confused:



Και όχι μόνο στα διόδια  :confused: :confused: :confused: και όχι μόνο τούβλα και καδρόνια  :annoyed: :@ :2guns:
Fuck Emmisions - Save The 2 Strokes

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SuperGeorge
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10848
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 00:43

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό FouZou » 20 Οκτ 2010, 12:58

:na: :na: :na: :na: :na: :na:

http://www.cosmo.gr/News/Hellas/293441.html


Στην εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων προσανατολίζεται το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με τον υπουργό, Δημήτρη Ρέππα, να σημειώνει πως εντός δύο ετών όλοι οι μεγάλοι δρόμοι ενδέχεται να λειτουργούν με ηλεκτρονικά διόδια, αρχής γενομένης από την Εγνατία Οδό.


Άντε να κάνεις το τσαμπουκά μετά να μη πληρώνεις....σε ποιόν θα τον κάνεις ρεεεεεε? :tooth:

Στο πλαίσιο της εξέτασης του νομοσχεδίου στο οποίο προβλέπεται η σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας και βελτίωση του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή (19/10), ο υπουργός σημείωσε πως υπάρχουν αντιφάσεις οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν, επισημαίνοντας πως τα πελατειακής αντίληψης προβλήματα τα οποία προκύπτουν θα αντιμετωπιστούν.

«Στην Ελλάδα πληρώνουμε ακριβά και πυκνά διόδια» τόνισε ο υπουργός, επισημαίνοντας πως υπάρχουν ακριβά διόδια σε δρόμους που κατασκευάζονται τώρα, ενώ επιτρέπονταν η εντελώς ελεύθερη διέλευση από την Εγνατία από πολίτες άλλων χωρών, όπως Τούρκους και Βούλγαρους μεταφορείς.

Ως αντίφαση κατέδειξε επίσης το γεγονός ότι στη Φθιώτιδα και την Πιερία υπάρχουν συχνοί σταθμοί, όταν στο νομό Λαρίσης, με το μεγαλύτερο μήκος για να διατρέξεις την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, είναι πολύ λιγότεροι.

Ωστόσο, επισήμανε πως «τα διόδια είναι διόδια» και «ο νόμος είναι νόμος», τονίζοντας πως θα πρέπει οι πολίτες να είναι συνεπείς ως προς αυτό, αλλά και η Πολιτεία να είναι πολύ προσεκτική ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο η εξέλιξη αυτών των έργων.

Σημείωσε επίσης πως για τις τοπικές μετακινήσεις μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα κάποιος πολίτης δεν μπορεί να είναι υποχρεωμένος να πληρώνει διόδια για δραστηριότητες της καθημερινότητάς του. Ανακοίνωσε μάλιστα πως το συγκεκριμένο ζήτημα θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης, ζητώντας από τους βουλευτές να καταθέσουν προτάσεις.

Εξάλλου, δήλωσε ανοιχτός σε προτάσεις για τα θέματα που αφορούν την καθημερινότητα σε τομείς ή επαγγέλματα τα οποία αμέσως ή εμμέσως σχετίζονται με τις αρμοδιότητες του υπουργείου.

Οι εισηγητές των κομμάτων κατά την τοποθέτησή τους μίλησαν για το τεράστιο ζήτημα των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας να τονίζει πως απαιτείται πολιτική βούληση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων διαφθοράς και όλων των εκφάνσεών του φαινομένου.

H Λιάνα Κανέλλη (ΚΚΕ) έκανε λόγο για βαθύτατα πολιτικό ζήτημα και καταψήφισε επί της αρχής, ο Άγγελος Κολοκοτρώνης (ΛΑΟΣ) διατήρησε τις επιφυλάξεις του και ο Δημήτρης Παπαδημούλης από το ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε μεν ότι καταψηφίζει, διευκρινίζοντας δε πως υπάρχουν και θετικές ρυθμίσεις στο σχέδιο νόμου.
Τελευταία επεξεργασία από FouZou και 25 Ιαν 2011, 06:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Τα πάντα ΟΛΑ (μα όλα) εν σοφία πόσταρε
Άβαταρ μέλους
FouZou
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 29 Ιουν 2006, 14:48
Τοποθεσία: Piraeus,Pasalimani

Απ: ΔΙΟΔΙΑ Αφιδνων ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ 1.40 euro ΜΟΤΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mhs2k » 20 Οκτ 2010, 13:08

σκεφτομαι μια ερα να σκασω με κανα 500€ για διοδια να δω ΤΙ θα κανει; λες να εχει να μου το "χαλασει";  :tooth: :tooth:
Άβαταρ μέλους
mhs2k
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1187
Εγγραφή: 04 Αύγ 2008, 09:04
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Καθημερινές Ιστορίες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες